Gå til innhold

Samsung haler innpå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette ser nå ut til å endre seg sakte men sikkert.

Gjør det? Det at Samsung haler innpå Motorola betyr vel ikke at Nokia ikke lenger er kongen på haugen? Og det er også stor forskjell på hva ansatte i firmaet sier og håper enn hva som er virkelige tall.

 

Til sammenligning kunne Nokia og Motorola skilte med sine 30,4 og 16,8 prosent.

Det er ikke store forskjeller, men dette er ikke de samme tallene dere opererte med tidligere i år da dere beskrev Nokia og motorolas kvartalsresultater for første kvartal.

 

Ellers er det fint å se optimisme i Samsung. De har mye bra å by på. Forbedrer de seg på noen punkter så vurderer jeg dem kanskje neste gang jeg kjøper mobil :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er Motorola så store? Er det det amerikanske markedet som trekker dem opp?

 

Hvor er Siemens?

Motorola er vel omtrent like store i amerika som Nokia?

 

Motorola er også populært i europa (-skandinavia)

Motorola er vel mye større enn Nokia i amerika. Mulig jeg tar feil, men ganske sikker på at Motorola er klart størst i amerika.

 

Simen1:

Siemens har mistet sin posisjon som verdens fjerde største mobiltelefonprodusent til LG Electronics. Markedsandelen er sunket fra 9,5 til 6,4 prosent. Underskuddet i mobildivisjonen ble på 138 millioner euro, og omsetningen falt med 30 prosent til 842 millioner euro.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...