Gå til innhold

Square Enix bekreftar Xbox 360-avtale (Xbox 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere får sikkert FFXIII på playstation også. Tviler sterkt på at det kommer exklusivt til xbox (b.la p.g.a Playstations posisjon i Japan).

Selv er jeg tilhengere at spill ikke gis ut exklusivt på en konsoll, litt kjedelig å måtte kjøpe en konsoll ekstra bare fordi et spill kommer bare til den konsollen når man allerede har en annen.

Lenke til kommentar

Det er skummelt, men jeg tror vi ps-fanboys kan ta det med ro.

For eksempel nå, på konferansen til Square Enix, der de viste fram denne PS3 Tech demoen av FF VII, så sa Square Enix-presidenten at de ikke skulle lage noen remake av FF VII, men at de kom til å stå bak Sony og PS3 hele veien.

De svikter nok ikke PlayStation skjønner du :love:

Lenke til kommentar
Fordi jeg konsekvent ikke liker xbox, jeg er en ps-fanboy, og vil heller ha ps3 enn xbox360! Derfor vil jeg ha FFXIII på PS3!

Okey. FFXIII kommer nok på PS3. Vist ikkje skal eg banke skitten ut av dei. :devil:

"You and wich army?"

 

Spøk til side - "educated guess": Det kommer til PS også.

Lenke til kommentar

Det jeg håper og tror er at dette er begrensert til Final Fantasy XI, da XBOX LIVE mer eller mindre har knust alt av onlinekonkurranse fra de andre konsollene.. Egentlig litt lurt, men la oss få behold resten av FF på PS ;)

 

BTW: Nev: den oppdaterte VII introen ga meg gåsehud så det hold!

 

(Jeg har ikke sett noe av intervjuer eller fremvisninger så dette er bare ren spekulering fra min side.. Om noen vet noe så er jeg takknemlig fro all info;))

 

Atypic: Jeg skal ihvertfall hjelpe han :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...