Gå til innhold

Først med Windows 5.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har skrevet om kameraet. ;)

 

(Amobil)

SGH-i300 har fått et integrert kamera som kan ta bilder med en oppløsning på opp til 1,3 megapiksler.

 

Denne telefonen blir vel egentlig Samsungs eneste profftelefon på markede når den kommer(?), så vi får se, kanskje mannen på gata er litt skeptisk til at designprodusenten samsung skal sikte seg inn proffbrukere.

Lenke til kommentar
Denne telefonen blir vel egentlig Samsungs eneste profftelefon på markede når den kommer(?), så vi får se, kanskje mannen på gata er litt skeptisk til at designprodusenten samsung skal sikte seg inn proffbrukere.

Samsungs eneste profftelefon? Overhodet ikke. De har en Symbian-mobil på vei, en annen Windows-mobil (som neppe kommer til europa) og mange andre mobiler som er proff-telefoner dog uten slikt operativsystem.

 

Dette er absolutt en fin telefon som i likhet med N91 fra Nokia viser at harddisker kombinert med ordentlige operativsystemer er på vei. Vi går en lysende fremtid i møte :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Er det bare meg, eller skrev dere først at denne hadde 4gb for så å skryte av lagringskapasiteten på 3gb?

 

Veldig fin telefon, men den var litt for stor og tung for meg.

Jeg vil helst ha en telefon av det lille, lette og nette slaget.

Lenke til kommentar
Samsungs eneste profftelefon? Overhodet ikke. De har en Symbian-mobil på vei, en annen Windows-mobil (som neppe kommer til europa) og mange andre mobiler som er proff-telefoner dog uten slikt operativsystem.

 

Det var derfor jeg hadde (?) bak, fordi jeg ikke viste. :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller skrev dere først at denne hadde 4gb for så å skryte av lagringskapasiteten på 3gb?

 

Veldig fin telefon, men den var litt for stor og tung for meg.

Jeg vil helst ha en telefon av det lille, lette og nette slaget.

Og du mener at CX70 er liten og nett? (Fordi det er jo den du har eller hva?)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...