Gå til innhold

Nokia trekker sløret av Nseries


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...verdens først mobiltelefon med Karl Zeiss-optikk.

Carl med C :)

 

Ellers må jeg gratulere Nokia med en helt super presentering i dag. Dette er 3 mobiler, med hver sine særpreg, som alle tre rett og slett er fantastiske. Nokia har ofte fått kritikk, men i dag ser vi beviset på at på nyvinning og teknologi er de overlegne.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg leser på dagbladet.no, så vil ikke disse mobilene være i butikkene før rundt jul? I så fall er jo dette blant tidenes største papirlanseringer.

N90 kommer i dette, andre, kvartal.

N70 kommer i tredje kvartal.

N91 kommer i fjerde kvartal.

 

Dagbladet snakker altså entenn bare om N91, eller så tar de enkelt og greit feil.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg leser på dagbladet.no, så vil ikke disse mobilene være i butikkene før rundt jul? I så fall er jo dette blant tidenes største papirlanseringer.

N90 kommer i dette, andre, kvartal.

N70 kommer i tredje kvartal.

N91 kommer i fjerde kvartal.

 

Dagbladet snakker altså entenn bare om N91, eller så tar de enkelt og greit feil.

Hehe... stoler du på lanseringstiden til Nokia :whistle:

 

 

 

 

altså hardisken er med 99,99% sannsynlighet en Hitachi eller Toshiba disk, samme som er i iP Mini. Nokia lager ikke egne disker.

 

De lagde harddisker før. Uansett så skal den være #¤%"& bra med tanke på alt det en mobil får gjennomgå. Tenkte mest på de problemene Nokia har hatt tidligere. Det at de har ligget på topp hos repratørene. Dette gjør meg svært skeptisk til legoklosser med harddisk.

Lenke til kommentar

ikke for å unnskylde nokia men med tanke på markedsandelen de hadde så skal de ikke mye til før de tar rekord på reprasjoner heller.

 

er det noen som har giddet å sammenlignet prosenten med nokia telefoner på reprasjon ett år og markedsprosenten til nokia samme året? hadde ikke overrasket meg at den ligger på ca 1:1 eller der omkring.

Lenke til kommentar
er det noen som har giddet å sammenlignet prosenten med nokia telefoner på reprasjon ett år og markedsprosenten til nokia samme året? hadde ikke overrasket meg at den ligger på ca 1:1 eller der omkring.

ehhh, tror nok noen har tenkt på det før deg ja... og nei, den var ikke 1:1.

Lenke til kommentar
Den beste av telefonene har også Zeiss-optikk, eller er den ikke "arvtageren" til N90?

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener.

 

N90 er den eneste med Zeiss-optikk.

 

Hvilken av mobilene som er best er vanskelig å si. Det spørs hvor mye man vektlegger ulike styrker i mobilen som skjerm, lagringsplass eller størrelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...