Gå til innhold

Mer WoW til Europa (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er jo helt på trynet egentlig, har dere sett på technical forumet på hjemmesia deres? det FLORERER av feil på spillet titusenvis av spillere får ikke til å bruke spillet, får ikke til å logge inn, blir kicka ut igjen etter 5min, alt mulig feil, og toppen av hele, ingen informasjon tilbake fra blizzard, fordi de har tatt HELG(!!) med account management sia nede, med UTROLIG mange brukere som ikke får til å logge seg inn på spillet. :thumbdown:

 

det er så mange som har slutta spillet og gått over til andre spill nå at det er helt sinsykt, men hva er det blizzard gjør? joda, de kjører en 1.aprils narr på hjemmesia si og tar så helg....og nå skal de altså da pøse ut enda flere kopier av spillet...jeg trodde at SOE(de som var bak Star Wars Galaxy) hadde dårlig brukersupport, men neiiiida...de er jo fanken meg guder i forhold til Blizzard og vivaldi eller hva de kalles de som har distrubiert spillet...

 

HERREGUD!!

Lenke til kommentar

Bare til opplysning, de har WoW på Norli på Magneten i Levanger... 449,-

 

Og mayaman... Mange feil? Kan godt hende at enkelte opplever feil, men den eneste feien jeg har vært vitne til, er at en kompis tok en båt, og pluttselig havna i vannet, en og en feil vil nok forekomme, men personlig har jeg ikke opplevd feil i final.

Lenke til kommentar
dette er jo helt på trynet egentlig, har dere sett på technical forumet på hjemmesia deres? det FLORERER av feil på spillet titusenvis av spillere får ikke til å bruke spillet, får ikke til å logge inn, blir kicka ut igjen etter 5min, alt mulig feil, og toppen av hele, ingen informasjon tilbake fra blizzard, fordi de har tatt HELG(!!) med account management sia nede, med UTROLIG mange brukere som ikke får til å logge seg inn på spillet. :thumbdown:

 

det er så mange som har slutta spillet og gått over til andre spill nå at det er helt sinsykt, men hva er det blizzard gjør? joda, de kjører en 1.aprils narr på hjemmesia si og tar så helg....og nå skal de altså da pøse ut enda flere kopier av spillet...jeg trodde at SOE(de som var bak Star Wars Galaxy) hadde dårlig brukersupport, men neiiiida...de er jo fanken meg guder i forhold til Blizzard og vivaldi eller hva de kalles de som har distrubiert spillet...

 

HERREGUD!!

Jeg har svært sjelden hatt disse problemene. Det er bare whinere og tullinger som deg som gjør så mye ut av det. La meg gjette, du har aldri prøvd wow? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er ingen whiner, jeg skriver bare en VELDIG forkorta versjon av alle de hundre threads som hadde kommet opp i løpet av fredagen og lørdagen fra fustrerte folk, jeg blant disse der.

 

Dette var første gangen jeg hadde fått noe feil på dette spillet selv, og jeg var en av de galingene som sto utenfor spilleshappa kl 9 på morgenen når spillet ble lansert, og siden spilt det 2-3-4timer hver dag(hekta??)

 

jeg heller har aldri opplevd noe slik feil som er å hoppe i taket av, så jeg hadde aldri brukt det offesielle forumet til WoW så veldig mye, men når jeg da fikk denne feilen, så gikk jeg dit og ble nesten slått ned av alle andre type feil jeg har aldri vært borti, eller hørt heller, men det var jo greit nok, stort spill, 500k spillere bare i europa, things are ment to happend, men det er jo bare det at informasjon fra blizzard er jo heeeelt på jorde...de har nå da på søndags ettermiddag fått til å fixa denne account management sia si da, men de har ikke skrevet noe enda på forumet at det er fixa...eller noe som helst enda, og det er bare DET jeg synes er toppen av kaka!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...