Gå til innhold

Nå får Nokia videotelefoni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppløsningen er den samme som på alle Series 60-modeller, nemlig 176 x 208 piksler.

Sendo X, SX1 og fler har 176 x 220.

 

PS: Nokia har også lansert en billigere søstermodell kalt 6681. Denne er strippet for 3G-støtte og har heller ikke noe kamera på forsiden. Modellen er prikk lik storebroren i utforming, både når det gjelder størrelse og vekt.

6681 veier 131 gram. 6680 veier 133 :)

Lenke til kommentar

nokia_6680_sideslengs.jpg

 

Fet telefon.. Arehei: pirkete? :p

 

Dette er den hittil mest avanserte modellen vi har sett fra Nokia, i hvert fall om man ser på modeller i klassisk design og utforming. Så forventes den også å ha en utsalgspris på godt over 5000 kr når den slippes til butikkene.

 

Dette lover godt... Likte designet meget godt og plasseringen av kameraet er meget god...

Dog noe dyr i utsalgpris, men kanskje telefonen er verdt pengene?

Lenke til kommentar
Nokia har jo i det siste eksprmentert med ulike design, Mulig de faktisk har funnet et design de vil jobbe vidre på?  ;)

Denne ser virkelig bra ut, men vi vet fortsatt ingenting om byggkvalitet osv. Det er det helhetlige inntrykket som avgjør om telefonen blir en suksess. Husk bare på Siemens 65 serien, gode forhåndskritikker og specs men etter lansering viser det seg at byggkvaliteten er dårlig (S65), skjermene var ikke helt som forventet og telefonen var fulle av feil. Derimot syns jeg nokia har vært flinke på slike områder, man får som regel det man forventer.

Om de nå har funnet et vinnende design gjenstår å se når telefonen kommer til landet. Håper på det beste

 

Jeg likte godt de nye nokia telefonene og spesielt denne 6680, men jeg er litt usikker på om jeg trenger 3G, og tror jeg skal prioritere batteritid og design fremfor symbian og funksjoner slik som jeg gjør nå :)

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Endelig har Nokia skjønt at kamera må være forran på telefonen og ikke bak.

Eller både foran og bak, enda bedre. :)

Jepp. Det er best :) Men grunnen til at Nokia ikke har hatt kamera foran i tillegg er vel at det er litt vanskelig. SE ine 3G mobiler er jo kamsjelllmobiler, noe som gjør at kamera bare kan rotere rundt. Det er mye enklere ;)

Lenke til kommentar
Helt perfekt telfon for meg! likte beskyttelsen foran kameraet bak på mobilen!

Absolutt alle tingene jeg trenger er i den!

Heh. Jeg har blitt litt mer kresen etterhvert som telefonene blir bedre. Og siden jeg må vente helt til jul før jeg kan kjøpe en ny, subsidiert telefon, kan det godt være at krava mine ikke er på bærtur heller. Av nye ting jeg vil ha nå er kamera med minst 2mpx og autofokus, og minijackutgang for egne hodetelefoner. :dribble:

 

Oj, beklager OT, folkens. :blush:

Lenke til kommentar

Ikke bra nok. Nokia 6630 er fortsatt best etter min mening. Oppgraderingene er jo bare blitz, to kameraer, 256000 farger noe som ikke er godt å se forskjell på, direkte utskrift, men dette går det også ann å få til 6630, det har nemlig jeg fått. til slutt er det linse dekselet, men det kommer sikkert til å bli lagd spesial utgaver av deksler til 6630 som har dette, for det er bare dekselet på 6680 som har linse deksel det sitter ikke fast på telefonen.

Etter min mening er det ikke vits med to kameraer for det som er morro med videotelefoni er å se den DU snakker med og ikke deg selv, og hvis du så absolutt må vise fjeset kan du enten snu telefonen i noen sekumder eller kjøpe en dokingstasjon som er tilbehør.

 

Min mening er klar NOKIA 6630 ER BEST!!!!!!!!! :w00t:

Til slutt vil jeg bare nevne at 6630 er bedre på noen områder enn hva 6680 er. ;)

Lenke til kommentar
--

Dette er det, hmm, verste jeg har lest på lenge. Det er klart at 6680 ikke er en stor oppgradering, men du kan da virkelig ikke mene at 6630 er bedre?

 

Du ramser jo selv opp argumenter for hvorfor 6680 er bedre. Ja, det er morro å se den man snakker med, men derfor vil man gjerne at den man snakker med skal ha det like morro, og se deg.

 

"Kommer til å bli laget spesialdeksel".. Ja, mulig det, men det finnes ikke enda så vidt jeg vet.

 

Skjermen er bedre, uansett hvordan du vrir og vender på det. Ikke revolusjonerende, men bedre.

 

Som sagt. Greit du forsvarer 6630, men å si den er bedre er rett og slett tåpelig.

Lenke til kommentar

Nokia 6630 ER faktisk bedre på noen ytelser som java og slikt det har jeg sett på nokia.com. skjermen er litt bedre på 6680 men det er ikke god å se forskjellen den er nesten minimal. Og angående deksler med linsedeksel så kommer det sikkert til å komme, for det blir jo lagd uekte deksler også som kommer til å få litt annet utseende enn de originale dekslene fra nokia. For å ha sakt det så er ikke 6680 etter min mening noe bedre enn 6630 i den forstand at den er hvert å kjøpe i forhold til 6630 :w00t: .

Og synes folk som snakker med deg at det er morro å se hvem de snakker med, ja vel snu kameraet i noen sekunder folk klarer vel det, hvis ikke kjøp dokkingstasjonen.

Hvis mitt innleg var det verste du har lest så har ikke du lest mye for jeg legger bare ut fakta og mine egne erfaringer og de STEMMER :thumbup:

Lenke til kommentar

greit å like sin egen mobil men det får da være måte på...

;)

6630 er jo ikke så veldig ...fin heller!?!

Men 6680 ER faktisk bedre en 6630, finere er den også, men at ikke endringene er så store at du vil bytte den ut skjønner jeg...

:thumbup:

På tide at Nokia får videotelefoni, dette er jo det virkelig kule med UMTS... Tror ikke jeg kjøper 3G før til neste år, de aller fleste 3G mobilene er for store etter min mening, men så kom Z500 til Samsung da-hmm.

:dribble:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...