Gå til innhold

Kan du slå Fatal1ty? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har god grunn til å tro at ingen, eller svæært få på dette forumet har noen som helst sjanse til å slå Fatal1ty i de spillene han hevder seg i. Han er kåret til verdens beste gamer, og har blant annet en hel hovedkort-serie oppkalt etter seg, samt musematter og masse annet snacks. Han er kåret til verdens beste i 1on1 Unreal Tournament, samt at han nettopp vant WCG sin Doom 3 konkurranse, som kan kalles OL i dataspill. Dessuten var han svært tidlig verdens beste Quake 3-spiller.

Lenke til kommentar

Jeg tror det ligger mer bak det enn som så. Foruten trening, så krever det noe av personen også. Jeg har sett flere såkalte "demoer" eller in-game opptak av flere av verdens beste spillere i high-pace spill som f.eks UT og Quake 3, og det er rett og slett ikke menneskelig det som skjer til tider. En helt unaturlig reaksjonsevne og treffsikkerhet er to stikkord.

Lenke til kommentar
Jeg har god grunn til å tro at ingen, eller svæært få på dette forumet har noen som helst sjanse til å slå Fatal1ty i de spillene han hevder seg i. Han er kåret til verdens beste gamer, og har blant annet en hel hovedkort-serie oppkalt etter seg, samt musematter og masse annet snacks. Han er kåret til verdens beste i 1on1 Unreal Tournament, samt at han nettopp vant WCG sin Doom 3 konkurranse, som kan kalles OL i dataspill. Dessuten var han svært tidlig verdens beste Quake 3-spiller.

Mange som har slått han da, som ikke er pro gamers, les litt rundt.

Lenke til kommentar

Litt mykje ukorrekt informasjon ute og går her men, men. Eg nøyer meg med å seia at han er ikkje verdens beste Quake 3-spelar, han er ikkje verdens beste UT-spelar og heller ikkje verdens beste Painkiller-spelar. Han har riktig nok vunne turneringar i Quake 3 og UT2k3, men det er folk som er betre enn han i dei ulike spelene (svært få). Greia med Fatal1ty er at han omtrent alltid vinn turneringar i dataspel når dei er heilt nye. Dette er vel fordi han trener meir enn dei fleste. Ca. 8 timar til dagen, men etterkvart som spelene blir eldre så er det andre (med meir talent kanskje) som tar han igjen og går forbi. Uansett kan folk som er i stand til å slå han (ofta) teljast på kanskje to hender i heile verden (innanfor kvart spel).

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

Og der kom du med en hel masser av "ukorrekt informasjon".

 

Uansett kan folk som er i stand til å slå han (ofta) teljast på kanskje to hender i heile verden (innanfor kvart spel).

 

Haha, ja jøss, tror du han er en gud eller? Ja, han er god, han er ikke så god, mange som er like gode og mange som er bedre.

 

Pro gamer er ikke lik god, det betyr bare at du lever av det. Nok av folk som er bedre enn mange pro gamere men det er ikke livet dems og de har heller ingen interesse av å leve av og spille og deltar derfor heller ikke i turneringer.

 

Du har ikke hørt om alle som er gode ikkesant.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Eg har full oversikt over kva turneringar Fatal1ty har deltatt i og kva plasseringar han har. Faktum er at ja, det er nokre få som kan slå han, men desse er få. Han er nesten alltid på topp 5 av dei beste i verden. Så slutt å skriva vås no.

 

Dei som deltar i turneringar er nesten alltid eit utvalg av dei beste som finnest. Ofta fordi dei er direkte invitert (fordi dei er best), eller gjennom nasjonale turneringar der den beste går vidare til den store turneringa.

 

At nokon kan slå ein god fyr i ein treningskamp eller noko slikt betyr ikkje ein skitt. Det er berre resultat i turneringar som tell. Det er til dei folk trener mest, speler 100% og er 100% fokusert og 100% seriøse. Viss nokon skryt av at ein har slått ein god fyr i ein treningskamp blir det ofta møtt med hånleg latter av andre som har peiling med "omg how 1337 r u, autograph plz!".

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Haha, ja jøss, tror du han er en gud eller? Ja, han er god, han er ikke så god, mange som er like gode og mange som er bedre.

Som kven då?

 

Ein god del i Quake 3, ja. Det er jo tross alt mange år sidan han spelte det, men czm, zero4, cooller iallfall for å nemna nokre (no).

 

I UT2k3, mens han spelte det: Lauke, GitzZz, zulg.

 

I Painkiller, kun ein: Vo0.

 

I Doom 3: Ingen. (so far)

Lenke til kommentar
Eg har full oversikt over kva turneringar Fatal1ty har deltatt i og kva plasseringar han har. Faktum er at ja, det er nokre få som kan slå han, men desse er få. Han er nesten alltid på topp 5 av dei beste i verden. Så slutt å skriva vås no.

 

Dei som deltar i turneringar er nesten alltid eit utvalg av dei beste som finnest. Ofta  fordi dei er direkte invitert (fordi dei er best), eller gjennom nasjonale turneringar der den beste går vidare til den store turneringa.

 

At nokon kan slå ein god fyr i ein treningskamp eller noko slikt betyr ikkje ein skitt. Det er berre resultat i turneringar som tell. Det er til dei folk trener mest, speler 100% og er 100% fokusert og 100% seriøse. Viss nokon skryt av at ein har slått ein god fyr i ein treningskamp blir det ofta møtt med hånleg latter av andre som har peiling med "omg how 1337 r u, autograph plz!".

Jeg veit jo det, men du fikk ikke med deg det jeg sa, jeg sier det at det er ikke alle som gidder å være med pro gaming opplegget, som ikke gidder dra på turneringer, er jævlig mange gode folk der ute som du aldri har hørt om og ikke kommer til å gjøre heller. Hvis de ikke tar seg en tur til opplegg som det her bare for moro skyld, eller for å få seg ny pc.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Jeg veit jo det, men du fikk ikke med deg det jeg sa, jeg sier det at det er ikke alle som gidder å være med pro gaming opplegget, som ikke gidder dra på turneringer, er jævlig mange gode folk der ute som du aldri har hørt om og ikke kommer til å gjøre heller. Hvis de ikke tar seg en tur til opplegg som det her bare for moro skyld, eller for å få seg ny pc.

Som kven då?

 

Eg registrerer at du berre seier at det er andre som er betre utan å visa til kven.

Derfor konkluderer eg med at du skriv vås som du finn opp inni hovudet ditt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...