Gå til innhold

ATI R480 før årsskiftet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordån i =)"#¤ kan ATi lansere ny kjerne når dem ikke har engang klart å lansere sykkelig den forrige? Lansere ny kjerne når kun 5% av de som ville kjøpe den forrige fik tak kort. Jeg er en av de andre 95%.

 

Hyggelig av ATi å lansere produkter som vi aldri kan kjøpe og erstatte dem så med andre produkter.

 

Simon

Lenke til kommentar

Kanskje litt OT, men jeg hiver meg paa ihvertfall...

 

...De fleste skjermkort idag har vel mer eller mindre stotte for dual/double screen/skjerm, men er det noen skjermkort i Radeon serien som stotter 3 skjermer?

 

Jeg har hele tiden onsket meg 3 skjermer, en i midten og to paa siden, det eneste merke jeg vet om som stotter 3 er vel Matrox(?). Nvidia har jo mulighet for to skjermkort i systemet med det ny SLI konseptet, men betyr det da at jeg kan da koble oppeventuelt 4 skjermer hvis hvert kort stotter to skjermer? Hadde jo vert himla kult aa line opp 3-4 skjermer mens man spiller UT2k4 eller flightsim eller andre spill som har mulighet til slikt.

 

Noen som har innspill?

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

ATI sin kommmende grafikkbrikke, R480, kan bli bli lansert før årets slutt. Vil brikken bli klokket høyere enn 600 MHz kjernefrekvens?

Med tanke på hvor få X800XT PE kort ATi har fått ut så er vel det heller tvilsomt. Ser heller ikke det store poenget heller, X800XT PE er båndbredde begrenset nok som det er.

Jeg tviler på at vi vil se noen nye high-end kort fra noen partner før til neste år, det er bare ikke raskt nok minne tilgjenglig.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...