Gå til innhold

Omtale av Savage: The Battle for Newerth (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet hørtes veldig interressant ut.

 

Når du (og dere spillere) som prøvde dette spillet, følte du noe skikkelig samarbeidsvilje med resten av laget? Eller sprang de fleste rundt om kring uten å gi en døyt om hva som foregikk?

 

Jeg ser for meg fantastisk teamwork... :love:

Dere som har prøvd det må fortelle hvordan det var! :dribble:

Lenke til kommentar
Dette spillet hørtes veldig interressant ut.

 

Når du (og dere spillere) som prøvde dette spillet, følte du noe skikkelig samarbeidsvilje med resten av laget? Eller sprang de fleste rundt om kring uten å gi en døyt om hva som foregikk?

 

Jeg ser for meg fantastisk teamwork...  :love:

Dere som har prøvd det må fortelle hvordan det var!  :dribble:

Savage er et veldig bra spill når det kommer til teamwork, da de fleste som spiller er flinke til å tilpasse seg hva resten av laget gjør/følger kommandørens ordre.

 

Dog hender det jo at det blir veldig ujevne lag (Enten grunnet kommandør eller mangel av lagspill). Er det en dårlig kommandør kan man stevne han, og få han kastet ved hjelp av en lagavstemning. Er det et dårlig lag, er kampen veldig raskt over, og spillerne fordeler seg annerledes neste runde.

 

Man vil alltid finne en og annen n00b som dreper moonkits/oschores/andre monstre mens basen er under angrep :angry:, men heldigvis blir det færre og færre av dem :)

Og da for å gi nybegynnere et tips, selv om dere dreper mange monstre, så er det mye vanskeligere å drepe andre spillere. Så det at dere bygger dere opp i level, og gull, ved å drepe monstre gjør dere bare til mer lukrative mål for resten av oss. n00b's gir som regel mye mer gull enn hva en vanlig spiller gjør, grunnet oppblåst XP.

 

Generelt sett vil jeg si at lagspillingen er veldig god i Savage, ofte til den grad at selv om kampen er tapt grunnet dårlig kommandør/lite ressurser/at månen er en gul ost så fortsetter laget å holde fienden tilbake i lang tid grunnet godt samspill.

(Dette kan jo riktignok være kjedelig for noen, men personlig synes jeg det er utrolig

morsomt når det ene laget greier å stoppe fienden, selv om de er klart underlegne!)

 

Som sagt, spillet er utrolig morsomt og det er utrolig billig, kun 20£ hvis du laster det ned her...

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

jeg har hatt savage i flere maaneder (jeg sitter paa en italiensk pc lol) naa.. jeg la merke til at det finnes en europeisk versjon? jeg bare bestilte en cd-key og lastet spillet ned fra hjemmesiden til s2games.

 

Naa har det kommet en ny savage patch (2.0), denne har en ny feature.. healer'e. Grafikken er blitt litt forbedret, men ikke veldig mye. Denne patchen er dritkul :thumbs: . Naa har det kommet flere servere som har mange nye kart.

s2games er veldig aapne til spillerene sine, de hoerer paa spillerenes forslag. En ny patch er under utvikling. Gleder meg til den kommer :dribble:

 

Spillet blir enda bedre naar du har spilt det en god stund og faar en bedre kill-ratio :thumbup:

Lenke til kommentar

Falt ikke helt i smak, rett og slett pga at nettkoden og spillemotoren rett og slett ikke var så bra som jeg hadde håpet. Men så er nå spillet utviklet helt fra grunnen av...

 

Om ikke annet så kan jeg anbefale et annet spill i samme kategori. Natural Selection (www.natural-selection.org) kombinerer starcraft med half life. NS er en mod til half-life, og derfor gratis å laste ned og spille. Nok av servere er det også :)

 

Absolutt et spill som må prøves ut hvis du liker teamwork.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvordan i all verden kan du klage på nettkoden ?

hva forventer du egentlig ? hvis du forventer noe ala nettkoden til half life så forstår jeg at du er skuffet.

Lenke til kommentar

Er det kanskje for mye å forlange at et spill som tross alt er beregnet på å spille online (og *bare* online) skal ha effektiv nettkode? Half life er nå 6 år (eller mer?) gammelt. SELVFØLGELIG forventer jeg at et nytt spill skal ha bedre kode! :hmm:

 

Savage (i motsetning til natural selection) er ikke gratis. Da bør jeg få lovt til å forlange ditto av produkt. Jeg betaler ikke 200 spenn for et spill hvor det er nettkoblingen som bestemmer om du treffer en person eller ei.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...