Gå til innhold

Feature: Gamer.no ser på spillåret 2003


Anbefalte innlegg

Året 2003 har vært et flott år for spillindustrien, og Gamer.no ønsker derfor å se over de spillene våre anmeldere synes var best. Derfor har vi laget en kompilasjon av alle de spillene som har fått de gjeve karakterene 9 og 10 – hvilke kun gis til de beste spillene som svarer til betegnelsen ”klassiker”. I denne anledingen tar vi også en rask oversikt over spillåret 2003 generelt, samt Gamer.no sin plass i det hele.

 

Les hele artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Året 2003 har vært et flott år for spillindustrien, og Gamer.no ønsker derfor å se over de spillene våre anmeldere synes var best. Derfor har vi laget en kompilasjon av alle de spillene som har fått de gjeve karakterene 9 og 10 – hvilke kun gis til de beste spillene som svarer til betegnelsen ”klassiker”. I denne anledingen tar vi også en rask oversikt over spillåret 2003 generelt, samt Gamer.no sin plass i det hele.

 

Les hele artikkelen her

Er det mulig for et spill å oppnå 10/10? Er det mulig å bli så mye bedre enn en klasikker? :dontgetit: Helt greit, ikke ta det som kritikk da jeg er enig med nesten alle karakterene dere gir her på gamer da. ;) Men bare lurer på om det da er mulig å lage et "perfekt" spill?

Lenke til kommentar
Er det mulig for et spill å oppnå 10/10? Er det mulig å bli så mye bedre enn en klasikker? :dontgetit:  Helt greit, ikke ta det som kritikk da jeg er enig med nesten alle karakterene dere gir her på gamer da.  ;)  Men bare lurer på om det da er mulig å lage et "perfekt" spill?

10 betyr ikke perfekt, det betyr "nesten perfekt". Ja, det er fullt mulig å oppnå 10, ellers hadde det ikke vært noe poeng å ha den karakteren i det hele tatt. Vi har omtalt omtrent 220 spill i år, og bare 3 av disse har fått karakteren 10. Du kan trygt si at vi ikke overbruker denne karakteren, med andre ord.

 

Og for dere som eventuelt måtte mene vi gir for mange 9-ere og 10-ere, bør disse tallene være betryggende. Av nesten 220 omtaler har bare 26 spill fått 9, og 3 spill fått 10.

Lenke til kommentar

Synes et eller to PCspill hadde fortjent en 10'er. Splinter Cell og KOTOR blant annet. I hvert fall Splinter Cell med tanke på at KOTOR's grafikk ikke er vært mer en 7'eren dere gav, men synes gameplayet, lyden og varigheten er noe dere kunne satt litt mer pris på, men min kommentar har sannsynligvis ikke s¨å mye innvirkning da ;)

Lenke til kommentar
Synes et eller to PCspill hadde fortjent en 10'er. Splinter Cell og KOTOR blant annet. I hvert fall Splinter Cell med tanke på at KOTOR's grafikk ikke er vært mer en 7'eren dere gav, men synes gameplayet, lyden og varigheten er noe dere kunne satt litt mer pris på, men min kommentar har sannsynligvis ikke s¨å mye innvirkning da ;)

Vi setter pris på alle kommentarer, men nei, som anmelderen av Knights of the Old Republic, kan jeg si at jeg ikke synes det er en 10-er.

Lenke til kommentar
Synes et eller to PCspill hadde fortjent en 10'er. Splinter Cell og KOTOR blant annet. I hvert fall Splinter Cell med tanke på at KOTOR's grafikk ikke er vært mer en 7'eren dere gav, men synes gameplayet, lyden og varigheten er noe dere kunne satt litt mer pris på, men min kommentar har sannsynligvis ikke s¨å mye innvirkning da ;)

Etter min mening så har ikke Splinter Cell fortjent en 10. Prøvde det på PS2, og blei veldig skuffa. Blei så å si lei før jeg blei ferdig med treninga.

Det er kanskje bare meg.

 

Ellers vill jeg si at Gamer.no har gjort en glimrende jobb i år og håper at de fortsetter det gode arbeidet videre fremover.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...