Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var nice den, men jeg vil nok gå for harddisk basert spiller når jeg skal kjøpe en musikkspiller.

 

Noen som har en test eller erfaringer av denne spilleren?

Æsj, hdd-basert spiller kunne ikke fallt meg inn å kjøpe. Stor og klumpete, tung, tåler mindre enn flash og har MYE dårligere batteritid.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har Creative Muvo som jeg mest bruker til avspilling av lydbøker. Det som suger med denne er at den ikke har "resume" funksjon. Virkelig irriterende å måtte "lete" seg frem for hver gang jeg slår den på.

Vet noen om BenQ har en resume, eller noe som gjør det lettere å finne frem til hvor en var???

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar
Den var nice den, men jeg vil nok gå for harddisk basert spiller når jeg skal kjøpe en musikkspiller.

 

Noen som har en test eller erfaringer av denne spilleren?

Æsj, hdd-basert spiller kunne ikke fallt meg inn å kjøpe. Stor og klumpete, tung, tåler mindre enn flash og har MYE dårligere batteritid.

Hmm... ta en titt på denne da:

http://www.irivernordic.com/products.php?p...f30bfbaf0cc918a

 

Ikke akkurat stor og tung...Med lang batterilevetid(lang nok i alle fall)

Lenke til kommentar
Den var nice den, men jeg vil nok gå for harddisk basert spiller når jeg skal kjøpe en musikkspiller.

 

Noen som har en test eller erfaringer av denne spilleren?

Æsj, hdd-basert spiller kunne ikke fallt meg inn å kjøpe. Stor og klumpete, tung, tåler mindre enn flash og har MYE dårligere batteritid.

Hmm... ta en titt på denne da:

http://www.irivernordic.com/products.php?p...f30bfbaf0cc918a

 

Ikke akkurat stor og tung...Med lang batterilevetid(lang nok i alle fall)

Synes nå den var stor nok jeg. 8x8cm og 2,5cm tykk. Like stor som en 80mm vifte, ikke behagelig å gå med i bukselummen. MP3-spilleren jeg har er utstyrt med et vanlig AA-batteri og har dobbelt så lang spilletid :)

Lenke til kommentar
Den var nice den, men jeg vil nok gå for harddisk basert spiller når jeg skal kjøpe en musikkspiller.

 

Noen som har en test eller erfaringer av denne spilleren?

Æsj, hdd-basert spiller kunne ikke fallt meg inn å kjøpe. Stor og klumpete, tung, tåler mindre enn flash og har MYE dårligere batteritid.

Hmm... ta en titt på denne da:

http://www.irivernordic.com/products.php?p...f30bfbaf0cc918a

 

Ikke akkurat stor og tung...Med lang batterilevetid(lang nok i alle fall)

Synes nå den var stor nok jeg. 8x8cm og 2,5cm tykk. Like stor som en 80mm vifte, ikke behagelig å gå med i bukselummen. MP3-spilleren jeg har er utstyrt med et vanlig AA-batteri og har dobbelt så lang spilletid :)

og sjettedel av kapasiteten med kjipe funksjoner og uten radio....

Endret av tommis
Lenke til kommentar
Spilleren min har radio og diktafon-funksjon og den fåes også i en 1GB-versjon :)

 

PS: Prøve å begrense quotinga litt.

Joda, måtte bare.... ;)

 

Det blir hele tiden snakk om et kompromiss mellom størrelse, kapasitet og pris.

Hver sin smak og lommebok :D

 

Hvilken spiller har du forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...