Gå til innhold

Nå kan du prøvekjøre Android 7 på Xperia X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å savne Concept Z3 med jevnlige oppdateringer og tilbakemeldinger fra utviklerne hos Sony.

Dessverre kjøpte jeg Z5 Compact før Ola hintet i høst om at han hadde byttet til Xperia X.

 

Vi som var med på Concept Z3 får riktignok 20% rabatt på å kjøpe X direkte fra Sony, men jeg har sett billigere tilbud fra andre butikker. Det nye Concept gjelder kun for Xperia X (F5121), ikke X Compact eller de andre variantene: 

 

Is this really goodbye?

We certainly hope not!
For some time now we have been working our corporate voodoo skills, in order for us to show you some appreciation and for tricking you into staying with us, and we have finally gotten approval from management.

That is why we can now offer the community 20% discount on Xperia X (F5121)! [1] (What a nice coincidence that it is the same model mentioned above :) )

If you decide to use the offer, all you need to do is to order an Xperia X from here: https://estore.sonymobile.com and enter your IMEI as voucher code. The IMEI number can be found in your Xperia Z3/Z3C phone in: Settings > About Phone > Status > IMEI information
We hope to see you in the new Concept community!

[1] The discount is available in our webshops depending on availability until end of 2016 for pioneers that signed up in inTouch before 2016-09-22.
Unfortunately, since not every country have a webshop, it means that not everyone will be able to receive this discount. We are sorry that we weren't able to put together something that would benefit all of you, but this was the very best we could do. The discount is available in these countries; UK/FR/DE/ES/PT/IT/NL/PL/CZ/SE/DK/NO/FI

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

 

Veldig negativ bakside med at du må formatere telefonen, det var showstopper for min del.

Måtte ikke det med xperia x performance.

 

 

Du har bare installert en vanlig Android 7 beta pluss drivere for kamera, mens Concept er ikke en standard beta.

For å være sikker på å starte med blanke ark krever Concept at alt nullstilles, mens for å teste funksjonaliteten til den vanlige betaen så ønsker man å sjekke om oppdatering uten sletting vil fungere fint for folk flest.

 

På en måte er Concept mer eksperimenterende enn vanlig beta, men målet er at den skal være mer stabil enn vanlig beta. Derfor er det andre krav til installasjonen.

Lenke til kommentar

 

 

Veldig negativ bakside med at du må formatere telefonen, det var showstopper for min del.

Måtte ikke det med xperia x performance.

 

 

Du har bare installert en vanlig Android 7 beta pluss drivere for kamera, mens Concept er ikke en standard beta.

For å være sikker på å starte med blanke ark krever Concept at alt nullstilles, mens for å teste funksjonaliteten til den vanlige betaen så ønsker man å sjekke om oppdatering uten sletting vil fungere fint for folk flest.

 

På en måte er Concept mer eksperimenterende enn vanlig beta, men målet er at den skal være mer stabil enn vanlig beta. Derfor er det andre krav til installasjonen.

 

 

Ok. Da har jeg misforstått de to forskjellige. Da er det nok beta jeg har og ikke concept.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...