Gå til innhold

TEST: Acer Switch Alpha 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

 

Det samme sa man om Asus for en del år siden, eller mange sier det fremdeles. Men Asus har i flere år vært på topp når det gjelder brukeres erfaringer med produktene.

 

Acer har jeg ingen ting annet en dårlige erfaringer med. Men på en annen side har de faktisk klart å levere produkter den siste tiden som har oppnådd høy score på både ytelse og kvalitet.

 

Så at man har en dårlig erfaring med en produsent betyr ikke at alt fra denne produsenten er dårlig, hele tiden, til evig tid. Det er en lite fornuftig innstilling å ha, spesielt om uavhengige tester viser det motsatte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

 

Har hatt flere Acer-produkter selv og i familien og har bare positive opplevelser med det. Min mors Acet-laptop is still going strong etter 7 års tid, nå med Win10. Den kjørte opprinnelig Vista. :)

Lenke til kommentar

 

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

 

Det samme sa man om Asus for en del år siden, eller mange sier det fremdeles. Men Asus har i flere år vært på topp når det gjelder brukeres erfaringer med produktene.

 

Acer har jeg ingen ting annet en dårlige erfaringer med. Men på en annen side har de faktisk klart å levere produkter den siste tiden som har oppnådd høy score på både ytelse og kvalitet.

 

Så at man har en dårlig erfaring med en produsent betyr ikke at alt fra denne produsenten er dårlig, hele tiden, til evig tid. Det er en lite fornuftig innstilling å ha, spesielt om uavhengige tester viser det motsatte.

Nå vet ikke jeg hvilke uavhengige tester du sikter til . . . Men har du noen gang forsøkt å kontakte Acer for service for eksempel? Jeg bare spør?

Jeg snakker selvsagt av egen dårlige erfaring, men jeg vet av andres innlegg tidligere at jeg langt fra er alene.

Lenke til kommentar

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

 

Enig med deg. Latt meg lure av Acer sine priser i forhold til spesifikasjoner flere ganger. Aldri har kvaliteten vært i nærheten av hva man burde kunne forvente. Kan ikke se for meg at Acer har noen trofaste kunder, men ligger vel penger i å lure alle til å kjøpe et produkt også...

Lenke til kommentar

 

 

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

 

Det samme sa man om Asus for en del år siden, eller mange sier det fremdeles. Men Asus har i flere år vært på topp når det gjelder brukeres erfaringer med produktene.

 

Acer har jeg ingen ting annet en dårlige erfaringer med. Men på en annen side har de faktisk klart å levere produkter den siste tiden som har oppnådd høy score på både ytelse og kvalitet.

 

Så at man har en dårlig erfaring med en produsent betyr ikke at alt fra denne produsenten er dårlig, hele tiden, til evig tid. Det er en lite fornuftig innstilling å ha, spesielt om uavhengige tester viser det motsatte.

Nå vet ikke jeg hvilke uavhengige tester du sikter til . . . Men har du noen gang forsøkt å kontakte Acer for service for eksempel? Jeg bare spør?

Jeg snakker selvsagt av egen dårlige erfaring, men jeg vet av andres innlegg tidligere at jeg langt fra er alene.

Vell, vi trenger strengt tatt ikke lete mye etter uavhengige tester, vi har en som tilhører dette kommentarfeltet. Det finnes mange andre positive tester av Acers produkter også, spesielt om man legger seg mer mot high end segmentet. Men kjøper man en hyllemaskin til 3K på ElektroPushern så sier det seg litt hva man kan forvente.

 

Jeg påstår imidlertid ikke at Acer tilsvarer kvalitet her. Jeg sier at også de kan lage gode produkter av god kvalitet.

 

Min personlige erfaring med Acer er imidlertid ikke veldig god, og dårlig erfaring fra billigere produkter vil gjøre folk skeptiske til dyre produkter fra samme produsent.

Lenke til kommentar

 

 

 

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

 

Det samme sa man om Asus for en del år siden, eller mange sier det fremdeles. Men Asus har i flere år vært på topp når det gjelder brukeres erfaringer med produktene.

 

Acer har jeg ingen ting annet en dårlige erfaringer med. Men på en annen side har de faktisk klart å levere produkter den siste tiden som har oppnådd høy score på både ytelse og kvalitet.

 

Så at man har en dårlig erfaring med en produsent betyr ikke at alt fra denne produsenten er dårlig, hele tiden, til evig tid. Det er en lite fornuftig innstilling å ha, spesielt om uavhengige tester viser det motsatte.

Nå vet ikke jeg hvilke uavhengige tester du sikter til . . . Men har du noen gang forsøkt å kontakte Acer for service for eksempel? Jeg bare spør?

Jeg snakker selvsagt av egen dårlige erfaring, men jeg vet av andres innlegg tidligere at jeg langt fra er alene.

Vell, vi trenger strengt tatt ikke lete mye etter uavhengige tester, vi har en som tilhører dette kommentarfeltet. Det finnes mange andre positive tester av Acers produkter også, spesielt om man legger seg mer mot high end segmentet. Men kjøper man en hyllemaskin til 3K på ElektroPushern så sier det seg litt hva man kan forvente.

 

Jeg påstår imidlertid ikke at Acer tilsvarer kvalitet her. Jeg sier at også de kan lage gode produkter av god kvalitet.

 

Min personlige erfaring med Acer er imidlertid ikke veldig god, og dårlig erfaring fra billigere produkter vil gjøre folk skeptiske til dyre produkter fra samme produsent.

Min dårlige erfaring var med et dyrt produkt som var topp spesifisert. Men kvaliteten på maskinen var alt for dårlig likevel, derfor advarer jeg andre. Du merker bedre hvordan kvaliteten er når du har brukt produktet over tid.

Lenke til kommentar

Men det er jo først og fremst en Acer. Dårlig service, dårlig kvalitet

Med andre ord, ingenting å satse på

Min erfaring er kanskje unntaket i stedet for regelen, men min 4.5 år gamle Acer 5750G funker 100% den dag i dag.   Eneste jeg har måttet fikse er "W"-tasten, som ble løs i fjor fordi jeg bruker PC'n til del til spill når jeg ikke er hjemme.  Ellers ingenting å klage på.

 

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...