Gå til innhold

RYKTE: – Slik blir BlackBerrys nye Android-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å se fysisk tastatur igjen. Skulle vært liggende tastatur dog.

 

Det å skrive på berøringsskjermen er noe herk!

 

Husker HTC hadde noen gode modeller med tastatur, kanskje det kommer tilbake? :)

 

Helt enig med deg. Mye lettere å holde telefonen på den måten. HTC Desire Z og Nokia E 7-00 hadde gode tastatur begge to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det "liggende" tastaturet på Nokia N 900 har vært min favoritt . Men etter å ha brukt BlackBerry Priv en stund har jeg fått en ny. Det touch aktive tastaturet fra BlackBerry er en drøm å bruke.

Men her er det vel modellen uten fysisk tastatur som er mest interessant?

Håper disse blir mer enn et rykte, og også at de kommer til Norge.

Er jo snart bare BlackBerry som har modeller som skiller seg litt ut i mobilverdenen...

Lenke til kommentar

Helt enig med Brew. Elsket tastaturet på N900, og ville nok gått for det samme igjen. Priv ble kjøpt inn pga savnet etter fysisk tastatur, men skjermtastaturet er på denne merkelig nok så bra at det fysiske brukes ikke allikevel. Til tross for at denne også er android, så opplever jeg et mye bedre tastatur, og mye bedre ordretting enn på både Note 4 og Galaxy S5 (uten den evinnelige engelske orddelingen når jeg skriver på norsk), i tillegg til at hele telefonen i grunn er bedre, så jeg er blitt en BlacBerryfan :)

Lenke til kommentar

Har satt opp min "ordbok" til å veksle automatisk mellom norsk og engelsk, og den er utrolig presis på å skifte korrekt mellom språkene.

Bruker det fysiske mest til lengre tekster . Skjermtastaturet blir mer brukt til kjappe svar på mld og lignende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...