Gå til innhold

Casio slipper sin første smartklokke - og den blir en hardhaus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært fint om dere har kunnet funnet ut batteri tid på slike klokker.

 

Edit : Sjekket det litt nærmere : Ca 1 dags bruk i fargemodus med alle sensorer på, langt mer i monokrom settings :

 

 

 Why? Well colour displays sap battery life, and instead of the single day usage from the main screen, using the monochrome screen ups battery life to a month.
Endret av Malvado
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk inn på produsentens side... temmelig imponerende klokke!

Men akkurat som alle andre "smarte" 1-genereasjons klokker så sliter den med de samme problemene: sær ladeløsning og elendig batteritid og at den er for stor.

Dette "ca 1 dag" tullet er egentlig uholdbart.

 

På den positive siden så er den vanntett.

 

Kort og greit så vil det nok ta 2-3 generasjoner med slike klokker før produsentene finner ut av alle kjedelige feil og mangler, samt så må en ny batteriteknologi komme på banen siden li-po-ion har ikke mye mer å by på.

Lenke til kommentar

Gikk inn på produsentens side... temmelig imponerende klokke!

Men akkurat som alle andre "smarte" 1-genereasjons klokker så sliter den med de samme problemene: sær ladeløsning og elendig batteritid og at den er for stor.

Dette "ca 1 dag" tullet er egentlig uholdbart.

 

På den positive siden så er den vanntett.

 

Kort og greit så vil det nok ta 2-3 generasjoner med slike klokker før produsentene finner ut av alle kjedelige feil og mangler, samt så må en ny batteriteknologi komme på banen siden li-po-ion har ikke mye mer å by på.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe Garmin Vivoactive? Har alt og kan alt denne klokka kan men har skikkelig batteritid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten så jeg begynner å angre på Kairos hybrid-klokke pre-orderen min....

 

Jeg ville kansellert den. Jeg har fulgt med på Kairos en del, og de klarer ikke å levere hverken kvalitet eller kvantitet. De er altfor små. I tillegg blir det så som så med programvareoppdateringer. Da er det bedre å satse på kjente merkeleverandører som Casio og andre, pluss at Android Wear oppdateres fra Googles side og dermed er du garantert støtte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gikk inn på produsentens side... temmelig imponerende klokke!

Men akkurat som alle andre "smarte" 1-genereasjons klokker så sliter den med de samme problemene: sær ladeløsning og elendig batteritid og at den er for stor.

Dette "ca 1 dag" tullet er egentlig uholdbart.

 

På den positive siden så er den vanntett.

 

Kort og greit så vil det nok ta 2-3 generasjoner med slike klokker før produsentene finner ut av alle kjedelige feil og mangler, samt så må en ny batteriteknologi komme på banen siden li-po-ion har ikke mye mer å by på.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe Garmin Vivoactive? Har alt og kan alt denne klokka kan men har skikkelig batteritid.

fordi alle klokker idag er 1-gen klokker med tragisk ytelse på en eller annen måte. Denne klokken du henviser har bla.a en begrensning på 10 timer med GPS. Tragisk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...