Gå til innhold

Se en pistol avfyres i supersakte film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være drittsekk eller noe, men dette er et "syntetisk kamera" som det sies i begynnelsen av videoen, der "opptaket" er satt sammen av 1 000 000 000 000 forskjellige sekvenser, og ikke et kontinuerlig opptak av samme sekvens. Det er en stor forskjell.

 

 

 

Jada. Jeg har faktisk sett videoen og vet det :)

Det gjør den ikke mindre interessant i mine øyner, men for all del - det er fullt mulig å vente til man får "vanlige" kameraer som tar bilder i en fantasilion fps. Kanskje iPhone 73S?

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

 

 

Ikke for å være drittsekk eller noe, men dette er et "syntetisk kamera" som det sies i begynnelsen av videoen, der "opptaket" er satt sammen av 1 000 000 000 000 forskjellige sekvenser, og ikke et kontinuerlig opptak av samme sekvens. Det er en stor forskjell.

 

 

 

Jada. Jeg har faktisk sett videoen og vet det :)

Det gjør den ikke mindre interessant i mine øyner, men for all del - det er fullt mulig å vente til man får "vanlige" kameraer som tar bilder i en fantasilion fps. Kanskje iPhone 73S?

Det er begrensninger innen fysikk som gjør at slike ekte kameraet med så høyt opptak kommer aldri til å eksitere, med mindre helt nye fysiske prinsipper blir oppdaget og tatt i bruk.

For min del respekterer jeg mye mer å kunne klare å filme med 1M bilder per sekund med ekte "sanntid" opptak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...