Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut denne...

http://www.modmic.com

 

Monter den på favorittheadsettet ditt så får du bedre lyd enn vanlige spill-headsett.

 

Hadde denne en periode, var veldig god vil jeg si, men den er langtfra så god som en mikrofon som den over. :)

 

Hadde selv en Blue Yeti som jeg var veldig fornøyd med, men byttet den i en Audio-Technica ATR2100 pga for mye bakgrunnstøy der jeg bor nå.

Det er verdt å nevne at mic's som Razer og Blue Yeti er svært "god" til få med støy fra tastatur, mus, og alle lyder som forplanter seg i bordplaten den står på. :)

Lenke til kommentar

Kan være verdt å vite Razer Seiren sannsynligvis er en «rebrand» av Blue Yeti Pro, bare dyrere og uten XLR.

 

Seiren Pro har XLR og bryter for høypassfilter.

 

Vil si det er mer enn en rebrand når den ser så forskjellig ut. Klart Razer har hentet innmaten fra noen som kan det, men det er innpakningen som er mye av salgsargumentet her. :-)

For målgruppen er vel heller ikke XLR så essensielt?

Lenke til kommentar
Vil si det er mer enn en rebrand når den ser så forskjellig ut. Klart Razer har hentet innmaten fra noen som kan det, men det er innpakningen som er mye av salgsargumentet her. :-)

For målgruppen er vel heller ikke XLR så essensielt?

 

Det er klart at Razer ønsket å maksimere profitten også denne gangen. Faktisk ser jeg at Yeti Pro har blitt latterlig mye dyrere enn den var for noen mnd. siden i enkelte butikker, og jeg ser ikke lenger noen god grunn til å kjøpe Yeti Pro i stedet for Seiren eller Seiren Pro i dag. Tyder kanskje på at Razer har lykkes med å markedsføre mikrofonen.

 

Når det kommer til kvaliteten på produktene deres generelt, virker det som om de inngår en form for kompromiss og fortsatt har rom til å legge på prisen noen hakk, og folk kjøper fortsatt selv om det finnes billigere og/eller bedre produkter. Seiren er heldigvis langt fra like stygg som Yeti etter min mening, og jeg håper at Razer faktisk øker kvaliteten også heretter.

 

I det minste er Yeti/Seiren en grei «all-around» mikrofon ift. prisen, men du kan få bedre resultat med en god mikrofon som er tilpasset ditt spesifikke behov. :)

Endret av ahw_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan forøvrig anbefale sE x1 som finnes både med XLR og USB. Svært mange anmeldere/testere er enige om at du enkelt og greit ikke får en bedre mic i den prisklassen. Sammenlignes fort med mikrofoner som er 3 ganger så dyre for å finne produkter som stiller likt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...