Gå til innhold

Dette lille fremtidshuset er selvforsynt og kan flyttes overalt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"er at det selv produserer både elektrisitet og vann"

"mens et filter renser regnvann til bruk i vogna"

 

Så vogna produserer ikke vann selv, bare renser det.

 

"Ifølge arkitektene vil du kunne bo i en Ecocapsule i nesten et helt år uten noen andre former for tilgang på vann og elektrisitet"

 

Med tanke på at den ikke produserer vann selv som det blir forsøkt hintet til (jugd om) over så er det utsagnet en direkte løgn.

 

Så i "dype daler" uten vind og mye overskyet vær så kan man ikke lade iPhonen. På tørre plasser uten regn så vil man tørste ihjel, men fortsatt kunne lade.

 

Hvis man har både regn, vind og sol så må man fortsatt kvitte seg med bæsjen sin, hvis man dumper all bæsjen sin for et år så blir det ganske ekkelt rundt vogna.

 

Jeg tror jeg står over denne vogna og venter på neste generasjon :p:D

Lenke til kommentar

"er at det selv produserer både elektrisitet og vann"

"mens et filter renser regnvann til bruk i vogna"

 

Så vogna produserer ikke vann selv, bare renser det.

 

"Ifølge arkitektene vil du kunne bo i en Ecocapsule i nesten et helt år uten noen andre former for tilgang på vann og elektrisitet"

 

Med tanke på at den ikke produserer vann selv som det blir forsøkt hintet til (jugd om) over så er det utsagnet en direkte løgn.

 

Så i "dype daler" uten vind og mye overskyet vær så kan man ikke lade iPhonen. På tørre plasser uten regn så vil man tørste ihjel, men fortsatt kunne lade.

 

Hvis man har både regn, vind og sol så må man fortsatt kvitte seg med bæsjen sin, hvis man dumper all bæsjen sin for et år så blir det ganske ekkelt rundt vogna.

 

Jeg tror jeg står over denne vogna og venter på neste generasjon :p:D

 

Snakk om å være negativ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Mongolene eller var det Evenkene, bruker små hus på sleder trukket av kjørerein, og trekker huset med seg rundt omkring. De har vedfyring og isolerte vegger, mer egnet for norsk klima, for hva gjør man når vinden ikke blåser (kraftig nok) og solen ikke skinner? Da trenger man vedfyring og vil man ha elektrisitet kan man kjøpe en termoelektrisk generator. Mye billigere blir det sikkert også, jeg husker sveitserne bak PodHouse skulle ha 60 000 kroner for det minste huset så den campingvogna vil nok koste dobbelt så mye. Takke meg til reinsdyr og lappeteppe-yurt. :-)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...