Gå til innhold

Slik ser Samsung for seg din teknologihverdag i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LITT komisk at Samsung er den som sier dette, når jeg ikke kan kjøre "speiling" av min Note 3 til min MiniX X8-H PLUS, Android mini PC. Dette fordi den ikke er "godkjent" av Samslagg! Mens jeg kan bruke Airplay fra min iPad og guttungens iPhone :) ALDRI mer Samslagg på meg! Hadde jeg hatt en mobil fra en annen leverandør enn Samslagg eller Sony hadde dette fungert strålende!

Jeg har alltid mislikt at Apple har "låst" produktene sine mot andre produkter. Men Samslagg er faktisk ikke det spor bedre. De er faktisk verre!

Endret av Just_in_case_666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til mitt bruk er Samsung MYE dårligere en Apple, og tro meg, jeg er ingen Apple tilhenger! Har kun en iPad.og guttungen har en iPhone 5. Alt annet her i huset er det Android på. Det henger jo ikke på greip at IOS er mer kompatibelt med en ANDROID mini PC en Samsung sin Android. Har alltid vært fornøyd med Samsung, men når jeg oppdaget at jeg ikke kan kjøre Wifi-Direct til hvilket android produkt jeg vil fikk jeg dem helt opp i halsen. Neste gang blir det garantert annet merke på alle mobilene her i huset, samt TV, Nettbrett og annet,

Lenke til kommentar

Samsung snakker mer og mer bare med andre Samsung produkter. Med de mest populære telefonene er det greit, da man kanlegge inn et godt utvalg av custom roms og slippe unna, men da igjen så virker ikke telefonen lengre med annet Samsung tilbehør, som Gear serien f.eks, da må man heller kjøpe en Sony klokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...