Gå til innhold

ANMELDELSE: Elgato Game Capture HD60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilke økning i inngangsforsinkelse dette medfører? hadde vært mer komfortabel med at den fungerte som en splitter og at signalet til TV-en ble sendt som normalt, utenom denne boksen.

 

Superkjekt at den kan ta opp 1080p 60fps men det blir vanskelig når konsollene kjører 900p og 30fps LOL

Hvordan har dette noe å si når det uansett skaleres og sync-es til 1080p/60? Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke økning i inngangsforsinkelse dette medfører? hadde vært mer komfortabel med at den fungerte som en splitter og at signalet til TV-en ble sendt som normalt, utenom denne boksen.

 

Superkjekt at den kan ta opp 1080p 60fps men det blir vanskelig når konsollene kjører 900p og 30fps LOL

Hvordan har dette noe å si når det uansett skaleres og sync-es til 1080p/60?

 

Anmelder her: Erfaringsmessig var ikke inngangsforsinkelse noe jeg la merke til i det hele tatt, selvfølgelig så lenge du sender signalet ut igjen med HDMI-porten bak. I selve opptaket som vises på PC-skjermen er det litt etterslep på 1-2 sekunder, nettopp fordi enheten omkoder videosignalet til h.264 on-the-fly. Men med passthrough er det som sagt ikke noe problem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anmelder her: Erfaringsmessig var ikke inngangsforsinkelse noe jeg la merke til i det hele tatt, selvfølgelig så lenge du sender signalet ut igjen med HDMI-porten bak. I selve opptaket som vises på PC-skjermen er det litt etterslep på 1-2 sekunder, nettopp fordi enheten omkoder videosignalet til h.264 on-the-fly. Men med passthrough er det som sagt ikke noe problem. :)

Det var kjapt, vokter du artikkelen din? xD

 

Høres bra ut. Er jo mulig at de har designet den med en intern splitter som gir minimalt med forsinkelse.

 

Kan forresten legge til at jeg ikke merker noe særlig til inngangsforsinkelsen til forsterkeren min heller, uten at jeg har prøvd uten den, men jeg vet at den ligger på rundt 50 ms. Dell-skjermen har vel bare 4 ms inngangsforsinkelse (noe som er ganske imponerende). Kanskje jeg bare har vendt meg til forsinkelsen siden jeg aldri har prøvd uten?

 

Lurer på hvor mye det faktisk har å si for f.eks. bilspill der du må reagere lynkjapt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...

Noen som vet om du trenger HDMI inn på pcen din ?

 Nei. Denne bruker kun USB. Det er HDMI inn og ut på boksen. Bare setter den mellom konsollen og skjermen.

 

Kan man ta opp pc med denne?

Ja, det går fint.

 

https://help.elgato.com/customer/portal/articles/1395940-recording-from-a-pc-using-elgato-game-capture-hd

 

A lot of customers are also using Elgato Game Capture HD to capture their PC gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...