Gå til innhold

Det skal være bærbart, og det skal være smart (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smartøreplugg i øret, smarttelefon i lomma, smartklokke på armen, smartmåler i sikringskapet og smartbuttplugg i rompa. Alle kommuniserer trådløst med hverandre. Eneste dingsen som er blitt mindre smart er fettklumpen man har installert mellom øra, siden den knapt trenger å holde rede på noe som helst lenger og får ethvert underholdningsbehov umiddelbart tilfredsstillt. Velkommen til den modige nye verden!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Smartøreplugg i øret, smarttelefon i lomma, smartklokke på armen, smartmåler i sikringskapet og smartbuttplugg i rompa. Alle kommuniserer trådløst med hverandre. Eneste dingsen som er blitt mindre smart er fettklumpen man har installert mellom øra, siden den knapt trenger å holde rede på noe som helst lenger og får ethvert underholdningsbehov umiddelbart tilfredsstillt. Velkommen til den modige nye verden!

 

Internett og teknologi generelt gjør oss vel smarere, ikke dummere. Mer tilgang til informasjon = mer informasjon mellom væskeklumpen mellom øra.
Lenke til kommentar

 

Smartøreplugg i øret, smarttelefon i lomma, smartklokke på armen, smartmåler i sikringskapet og smartbuttplugg i rompa. Alle kommuniserer trådløst med hverandre. Eneste dingsen som er blitt mindre smart er fettklumpen man har installert mellom øra, siden den knapt trenger å holde rede på noe som helst lenger og får ethvert underholdningsbehov umiddelbart tilfredsstillt. Velkommen til den modige nye verden!

 

Internett og teknologi generelt gjør oss vel smarere, ikke dummere. Mer tilgang til informasjon = mer informasjon mellom væskeklumpen mellom øra.

Men du er også mye flinkere til å googledeg fram til ting, istedenfor å bruke hukommelsen din ;)

Lenke til kommentar

 

 

Smartøreplugg i øret, smarttelefon i lomma, smartklokke på armen, smartmåler i sikringskapet og smartbuttplugg i rompa. Alle kommuniserer trådløst med hverandre. Eneste dingsen som er blitt mindre smart er fettklumpen man har installert mellom øra, siden den knapt trenger å holde rede på noe som helst lenger og får ethvert underholdningsbehov umiddelbart tilfredsstillt. Velkommen til den modige nye verden!

 

Internett og teknologi generelt gjør oss vel smarere, ikke dummere. Mer tilgang til informasjon = mer informasjon mellom væskeklumpen mellom øra.

Men du er også mye flinkere til å googledeg fram til ting, istedenfor å bruke hukommelsen din ;)

Sant som du sier. Man googler mer. Men det mener jeg er utelukkende positivt. Hvis jeg lurer på en ting så kan jeg nå finne ut av det. Før så kunne jeg kanskje finne ut av det, hvis jeg husket å spørre rett person eller lete i rette boka når dette var tilgjengelig. Dette ble ofte glemt, og dermed lærte en det aldri:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...