Gå til innhold

– Dette hadde fungert om vi var á jour med vedlikehold (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra for AP. Forfallspartiet.

 

Fordiom jeg ikke stemmer AP, ber jeg deg ikke begynne slik VGs kommentarfelt blir på slike saker. (Flere aviser også)

 

Jeg mener her bør man heller si at alle partier bør satse på infrastrukturen, og de som ikke "vil" (har det på programmet sitt), bør våkne og realisere at forfallet er stort nok nå, nå bør vi bygge og vedlikeholde for fremtiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hurra for AP. Forfallspartiet.

 

Jeg må si dette er pinlig lav standard på en kommentar til tek å være. Jeg stemmer heller ikke Arbeiderpartiet, men prøv å se litt nyanser, les deg litt opp, og ikke ta alt som kommer fra opposisjon for god fisk. Det gjelder forøvrig uansett hvem som sitter i regjering. Arbeiderpartiet skal ha stor del av æren for at Norge er det landet vi er i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo veldig rart at et rikt land som Norge ikke klarer dette, Russland som har mindre penger har en fantastisk jernbane og flotte hurtigtog.

 

Problemet er vel sånn sett folketallet vårt, og enorme avstander... Å bygge 500km med jernbane for rundt 1 million innbyggere (Bergen og Oslo) til flere hundre mrd kroner koster mye per hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...