Gå til innhold

Finn flyreisen din med Google Flight Search


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt så virker det som en helt fantastisk funksjon.

Er jo såklart mulig at det vil være værre å fly, at man altså sparer inn penger for å fly store omveier, men liker spesielt funksjonen der de sier at man kan spare X kr for å utsette eller forhaste reisen med et par dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke testet det enda. Men, det må vel testes. Uansett så skal Google få brynt seg litt tenker jeg mhp. brukervennligheten man finner på enkelte nettsider. Har ikke teste brukvennligheten enda. Men de har jo ressurser til å gjøre tjenesten god.

 

Nå i disse NSA-tider så blir vel det et enda mer perfekt system til å lete etter "terrorister" enda en stund før disse melder sin reiseplan når selve billettkjøpet foretas. Må jo bare være et yndet snokemål for NSA denne tjenesten her, i disse cookies-tider, og all annen sporing som skjer på internettet. :omg:

Lenke til kommentar

Så langt så virker det som en helt fantastisk funksjon.

Er jo såklart mulig at det vil være værre å fly, at man altså sparer inn penger for å fly store omveier, men liker spesielt funksjonen der de sier at man kan spare X kr for å utsette eller forhaste reisen med et par dager.

I tillegg, når du åpner kalenderen får du se hva prisen er på de forskjellige dagene rundt. Gjør det så enkelt å planlegge.

 

Nå i disse NSA-tider så blir vel det et enda mer perfekt system til å lete etter "terrorister" enda en stund før disse melder sin reiseplan når selve billettkjøpet foretas. Må jo bare være et yndet snokemål for NSA denne tjenesten her, i disse cookies-tider, og all annen sporing som skjer på internettet. :omg:

Jøye meg.. Tenk om NSA fikk nyss i om jeg skulle dra til USA?! Jeg mener.. Tenk på hva de kan gjøre med den informasjonen? De kan... hm... um.. litt hjelp?

Lenke til kommentar

Jøye meg.. Tenk om NSA fikk nyss i om jeg skulle dra til USA?! Jeg mener.. Tenk på hva de kan gjøre med den informasjonen? De kan... hm... um.. litt hjelp?

 

 

Jo du kan gjerne si det. Men, etter 9/11 så ble sikkerhetsnivåene kraftig oppjustert. Så det er ikke så hull i hode å drive med overvåking, ihvertfall synes amerikanske myndigheter dette. Så du skal ikke se vekk i fra at jo flere de kan kartlegge, jo "lykkeligere" blir "spionmafiaen".

 

Så om du er en ubetydelig kar, så kartlegges du kanskje før du bestiller flybilletten. Det må jo være ekstra gøy å kunne vite dersom noen fra ymse verdenshjørner som de "er redde for at har en større terrorist potensiale" allerede har startet planleggingen ved å google til seg informasjon. Jeg tror ihvertfall det, sånn helt uten å være paranoid, konspiratorisk av meg eller liknende.

 

Fordelen med å få informasjonen ekstra tidlig, er at de kan klargjøre et apparat mye bedre for å følge opp de mistenkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...