Gå til innhold

Bli med på håndtegnede eventyr i attenhundretallets England


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt en del Daedalic-spill, men har strengt tatt ikke likt noen av dem noe særlig. Heller ikke de som har fått gode anmeldelser. Spillene deres inneholder ofte utrolig irriterende og uinteressante karakterer, og dessverre er hovedpersonen du styrer stort sett en av dem ...

 

Tipper jeg styrer unna.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en del Daedalic-spill, men har strengt tatt ikke likt noen av dem noe særlig. Heller ikke de som har fått gode anmeldelser. Spillene deres inneholder ofte utrolig irriterende og uinteressante karakterer, og dessverre er hovedpersonen du styrer stort sett en av dem ...

 

Tipper jeg styrer unna.

 

Har du spilt Memoria? Jeg har ikke likt noen andre Daedalic-spill (okay, eneren er grei), men Memoria er bra, på grensen til veldig bra faktisk. Greit du har partier hvor du må styre den irriterende Geron fra eneren, men Sadja og samspillet mellom henne og hennes... makker... er veldig bra, og karakterene er interessante, noe jeg ikke kan si om noen andre Daedalic-karakterer.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

 

Har du spilt Memoria? Jeg har ikke likt noen andre Daedalic-spill (okay, eneren er grei), men Memoria er bra, på grensen til veldig bra faktisk. Greit du har partier hvor du må styre den irriterende Geron fra eneren, men Sadja og samspillet mellom henne og hennes... makker... er veldig bra, og karakterene er interessante, noe jeg ikke kan si om noen andre Daedalic-karakterer.

 

 

Spilte aldri Memoria, nei. Jeg fullførte aldri Chains of Satinav fordi jeg ikke orket å høre mer på verken Geron eller alvedama, og føler vel med det at jeg har fått min dose med The Dark Eye-serien ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...