Gå til innhold

Snapchat har fått tidenes oppgradering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testet på denne tiden i går, siden det var da oppdateringen kom ut og de fleste teknologinettsteder skrev om den.

Åja, så du fikk vite om det hele 24 timer før meg du. Nei, da er det vel ikke noe vits i å skrive om det. Du visste det jo allerede. Skulle ønske at jeg kunne glemme det igjen, for det piner meg at jeg fikk vite det 24 timer etter deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Åja, så du fikk vite om det hele 24 timer før meg du. Nei, da er det vel ikke noe vits i å skrive om det. Du visste det jo allerede. Skulle ønske at jeg kunne glemme det igjen, for det piner meg at jeg fikk vite det 24 timer etter deg.

Hei, Laks. Innlegget mitt var ikke for å informere om at jeg personlig fikk vite om det i går, men at tek-nettverket er trege med å skrive om saker, til tross for at de blir tipset om dem. Jeg regner for øvrig med at ditt "jeg" heller ikke var personlig, i og med at du er arbeidsledig og sannsynligvis også fikk med deg saken i går.

Lenke til kommentar

Unødvendig oppdatering, dette er ikke grunnen til at folk bruker snapchat. Messenger klienter har vi massevis av allerede.

 

Selv om vi har messenger-klienter fra før, skader det ikke å bake inn en god og velfungerende en inn i en svært populær app. Det er ikke sånn at "gamle" Snapchat ble ødelagt av denne oppdateringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som vi har fått troll i tråden her gitt =)

Og alle vet vel også at personlig informasjon man finner på Facebook, forum-profiler og andre steder på nett alltid er 100% sant!

Når sant fakta er sagt, vil jeg si at jeg digga den nye oppdateringen til Snapchat og har allerede brukt appen mer som en direkte følge av den. Men jeg ser også at kanskje en av tingene som gjorde snapchat så bra før var fordi det bare var "snapchat" m.a.o. kjempeenkelt. Men så lenge nye ting ikke kommer i veien for enkelheten og hovedfunksjonaliteten til appen så kan det vel ikke være noe annet enn pluss? =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...