Gå til innhold

HTCs neste minimodell er lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer dette så har Sony monopol på "liten high end Android". I klassisk HTC-ånd får vel eiere av dagens One beskjed om at de ikke får flere oppdateringer etter høst 2014, noe som er en grunn til å styre unna HTC. Dessverre, fordi de lager noen lekre telefoner :-/

 

Nå blir jo ikke HTC One dårligere av at vi ikke får flere oppdateringer. Personlig har jeg merket 0 altså ingen forskjell etter at jeg oppgraderte til 4.4.2. Oppgraderingene som kommer til Android er stort sett små. Brukerne lager store bølger for storte sett ingenting. Det er ingen tvil om at svært mange brukere på dette forumet lider av oppgraderingshysteri, hvor man tror forskjellene er betydelige, mens de i virkeligheten er marignale. Når man i tillegg er leker teaterdronninger, ja da blir det bare komisk.

 

Egentlig er det på tide at amobil og teknopressen faktisk begynner å fokusere på at forskjellene mellom de siste android versjonene faktiske ikke er spesielt store og at det ikke er noen grunn til å hyperventilere fordi man sitter med Android 4.3, 4.2 eller 4.1.

 

Edit eller er jeg enig i at specen på Mini-en var skuffende, jeg håper virkelig Sony klarer å stjele markedsandeler fra Samsung, HTC og LG gjennom å ha en vesentlig bedre mini modell.

Endret av kimare
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er ikke nødvendig å oppgradere telefoner hele tida, så lenge de virker. Jeg mottar 3-5 oppgraderinger av nedlastede apper per uke, og det er bare irriterende. Toppen av latskap er å gjøre det riktig første gangen.

Lenke til kommentar

Er ikke snapdragon 400 litt svak i en "high end" telefon?

 

Dette er vel strengt tatt mid-range, men jeg er forsåvidt enig. De burde "tatt en Sony" og lagd en high-end modell med mindre skjerm. Ikke at HTC One i utgangspunktet er noe stor.

 

Det er interessant at den har både et 13MP og et 5MP kamera. Betyr dette at de går bort fra "Ultrapixel" konseptet? (ryktene sier at 5MP kameraet sitter på forsiden)

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke snapdragon 400 litt svak i en "high end" telefon?

Dette er vel strengt tatt mid-range, men jeg er forsåvidt enig. De burde "tatt en Sony" og lagd en high-end modell med mindre skjerm. Ikke at HTC One i utgangspunktet er noe stor.

Er vel ikke tilfeldig at Sony har kalt sin modell Compact i stedet for Mini. Slik det er blitt så er Mini = mid-range,

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...