Gå til innhold

Podkast: Er bransjen tjent med et premieshow som VGX?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele greien var en endeløs cringe-combo, akkurat som da det het Spike VGA. Gjelder forsåvidt et økende antall av disse tingene, jeg synes å huske at flertallet av pressekonferanser på E3 var helt hysterisk pinlige for alle involverte.

Og da har vi ikke engang beveget oss inn i hengemyren av integritetsproblemer som følger med.

Lenke til kommentar

Må si jeg syntes pewdiepie får alt for mye pepper av "ekte" gamere.

Gå inn på youtube siden hans og sjekk hvor mange indie-spill han spiller. Hvor mange tusen folk har vel ikke kjøpt et indie-spill pga. at de har sett det på kanalen hans? Man får jo ikke bedre reklame enn det.

Hva er negativt med At den største youtube-kanalen i verden drives av en fyr som, nesten utelukkende, tester og promoterer sære indie-spill? Hvordan kan man hate det? Jeg kan ikke se hvordan dette kan være noe annet enn positivt for gamere og spill generelt.

 

Greit, han kan være litt barnslig og slitsom, men jeg syntes de positive tingene overveier de negative i veldig stor grad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg syntes pewdiepie får alt for mye pepper av "ekte" gamere.

Gå inn på youtube siden hans og sjekk hvor mange indie-spill han spiller. Hvor mange tusen folk har vel ikke kjøpt et indie-spill pga. at de har sett det på kanalen hans? Man får jo ikke bedre reklame enn det.

Hva er negativt med At den største youtube-kanalen i verden drives av en fyr som, nesten utelukkende, tester og promoterer sære indie-spill? Hvordan kan man hate det? Jeg kan ikke se hvordan dette kan være noe annet enn positivt for gamere og spill generelt.

 

Greit, han kan være litt barnslig og slitsom, men jeg syntes de positive tingene overveier de negative i veldig stor grad.

Syns han blir slitsom som du sier, han har noe bra, jeg liker Dark Souls serien hans f.eks, men alle grøsserspillene som han har gjort seg stor på syns jeg er ufattelig kjedelig å se på, og så har han en forferdelig måte å klippe på, bare for å klippe inn hyling og skriking som gjør at det blir ingen sammenheng mellom det man ser han spille, og VGX var ikke en demonstrasjon av pewdiepie på sitt beste, for han kan være bra, men på VGX ble han fullstendig flat og kjedelig.

 

Av youtubenavn så foretrekker jeg Sips. :)

Lenke til kommentar

Må si jeg syntes pewdiepie får alt for mye pepper av "ekte" gamere.

Gå inn på youtube siden hans og sjekk hvor mange indie-spill han spiller. Hvor mange tusen folk har vel ikke kjøpt et indie-spill pga. at de har sett det på kanalen hans? Man får jo ikke bedre reklame enn det.

Hva er negativt med At den største youtube-kanalen i verden drives av en fyr som, nesten utelukkende, tester og promoterer sære indie-spill? Hvordan kan man hate det? Jeg kan ikke se hvordan dette kan være noe annet enn positivt for gamere og spill generelt.

 

Greit, han kan være litt barnslig og slitsom, men jeg syntes de positive tingene overveier de negative i veldig stor grad.

Mitt problem med PewDiePie er utelukkende presentasjonen. Det er som negler på ei tavle for meg, nøyaktig det motsatte av det jeg vil ha i en "ambassadør" for indiespill.

 

Jeg registrerer at han er voldsomt populær så han klarer seg sikkert uten meg som tilhenger.

 

Jeg klarer ikke å forstå appellen. Bare det at han viser frem indiespill er IKKE grunn for meg til å like det han gjør. Vi i Rad Crew liker å være positive men jeg setter ei grense her tror jeg, PewDiePie er som å se på Teletubbies eller Drømmehagen, det gir omtrent like mye mening for meg.

 

 

En youtube-personlighet jeg liker ganske godt er Angry Joe, forøvrig. Tross det litt misvisende navnet :)

Endret av RadJostein
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jostein, du må huske på at YouTube ikke bare er et medium for oss som er godt i gang med voksenlivet. Jeg tror majoriteten av PewDiePie sine seere ser på av videoene hans av samme grunn som ungene som ser på BarneTV gjør det; de ER barn. PewDiePie er med andre ord internettgenerasjonens mest populære barneTVonkel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jostein, du må huske på at YouTube ikke bare er et medium for oss som er godt i gang med voksenlivet. Jeg tror majoriteten av PewDiePie sine seere ser på av videoene hans av samme grunn som ungene som ser på BarneTV gjør det; de ER barn. PewDiePie er med andre ord internettgenerasjonens mest populære barneTVonkel.

 

Jepp jeg vet jeg er for gammel for å forstå hva som er appellen hans. ;)

Lenke til kommentar

Nå har da Spike TVs VGA aldri vært for gamere, men heller for folk flest som ikke nødvendigvis er kjent med mediumet, da blir det en del skraping i overflaten og mye svadapiss istedenfor å gå dypt inn i det tekniske/detaljene vi gamere interesserer oss for. At arrangementet var dårlig planlagt og gjennmført ble "icing on the cake".

Til og med 4chan har gjort sitt VGA mer profesjonelt og underholdende enn Spikes chucklefuck-VGA.


Endret av HeatedCoffee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...