Gå til innhold

Nå har Google fikset kameraet på Nexus 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Set at Multicom har 32GB på lager.

 

 

 

De har vel "grå importert" den fra Usa. I praksis tror jeg ikke det har så mye og si, siden du kjøper den gjennom de. Da har du de samme norske forbrukerkjøpsrettighene. (I forhold til hvis du hadde kjøpt den fra USA selv)

 

 

Eit potensielt problem med USA-utgåva er at den ikkje støttar norske LTE-band/-frekvensar, du vil kun få Turbo-3G. Ser Multicom oppgir dette på produktsida også. Men så lenge ein er klar over det, burde det ikkje vere noko problem å kjøpe ein USA-modell.

 

USA-modell (LG-D820): LTE-band 1/2/4/5/17/19/25/26/41

Worldwide-modell (LG-D821): LTE-band 1/3/5/7/8/20

(Kjelde: http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/7)

 

Band 3 og 7 (1800 og 2600 MHz) er det som er benytta i Noreg for LTE no. I løpet av 2014 blir vel også band 20 (800 MHz) aktivert sidan både Telenor og Netcom har fått tildelt frekvensar i det området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Set at Multicom har 32GB på lager.

 

De har vel "grå importert" den fra Usa. I praksis tror jeg ikke det har så mye og si, siden du kjøper den gjennom de. Da har du de samme norske forbrukerkjøpsrettighene. (I forhold til hvis du hadde kjøpt den fra USA selv)

 

Eit potensielt problem med USA-utgåva er at den ikkje støttar norske LTE-band/-frekvensar, du vil kun få Turbo-3G. Ser Multicom oppgir dette på produktsida også. Men så lenge ein er klar over det, burde det ikkje vere noko problem å kjøpe ein USA-modell.

 

USA-modell (LG-D820): LTE-band 1/2/4/5/17/19/25/26/41

Worldwide-modell (LG-D821): LTE-band 1/3/5/7/8/20

(Kjelde: http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/7)

 

Band 3 og 7 (1800 og 2600 MHz) er det som er benytta i Noreg for LTE no. I løpet av 2014 blir vel også band 20 (800 MHz) aktivert sidan både Telenor og Netcom har fått tildelt frekvensar i det området.

Ja, det er sant. Jeg har ingen bruk for 4G så det var et perfekt kjøp for meg

Lenke til kommentar

32GB-utgaven er bare noen få klikk unna på diverse nettsider i utlandet. Selv med importpåslag blir dette ikke dyrere enn 16GB her på berget. Noen leverer den også rett på døra, pakket inn som "gift", og da er det faktisk penger å spare. Ca. 3200,- på døra :)

 

Ja. Jeg vurderte det, men jeg liker å få varene mine fra en norsk butikk sånn at jeg har garanti.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...