Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående hvor mye vann den tåler hvor lenge osv. Svaret er basert på det som står i testen av tlfen, så er bare å lese den :)

 

Det er noe av poenget med slike konkurranser, sony får folk til å lese testen av mobilen, istedenfor å bare se et bilde og noen få spesifikasjoner slik som med elkjop og lefdal sine kalendere.

Lenke til kommentar

Angående hvor mye vann den tåler hvor lenge osv. Svaret er basert på det som står i testen av tlfen, så er bare å lese den :)

 

Det er noe av poenget med slike konkurranser, sony får folk til å lese testen av mobilen, istedenfor å bare se et bilde og noen få spesifikasjoner slik som med elkjop og lefdal sine kalendere.

 

Men altså... Der står det at den tåler vann ned til 1.5 meters dyp, og at på "en meters dyp", 30 min...

Svaralternativene er på 0.5 meters dyp - 2t eller 30min.... EEEEHHHHH??

Lenke til kommentar

 

Angående hvor mye vann den tåler hvor lenge osv. Svaret er basert på det som står i testen av tlfen, så er bare å lese den :)

 

Det er noe av poenget med slike konkurranser, sony får folk til å lese testen av mobilen, istedenfor å bare se et bilde og noen få spesifikasjoner slik som med elkjop og lefdal sine kalendere.

 

Men altså... Der står det at den tåler vann ned til 1.5 meters dyp, og at på "en meters dyp", 30 min...

Svaralternativene er på 0.5 meters dyp - 2t eller 30min.... EEEEHHHHH??

Nei, det står en meter i 30 minutter.

Lenke til kommentar

I testen står det "Den skal tåle å ligge på en meter dyp i 30 minutter". I konkurransen står det "Hvor lenge kan du holde Sony Xperia Z Ultra under vann (0,5 m.)", og du kan velge "Maks to timer" eller "Maks 30 minutter".

Dersom den tåler å ligge på en meter dyp i 30 minutter, er det ikke da naturlig at den tåler å ligge enda litt lenger under vann på halve den dybden? Ville den f.eks. tålt 30 minutter på 10 meters dyp? Om "Maks to timer" er ment å være riktig alternativ, eller om redaksjonen som vanlig har gjort en dårlig jobb med å finne frem svaralternativer det faktisk går an å svare riktig på, er ikke godt å vite.

Endret av eddott
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...