Gå til innhold

Styr papirflyet med smarttelefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakkene til 30 dollar er utsolgt så dette koster minimum 40 dollar + 20 dollar frakt, dvs over 200 kr-grensa og dermed i praksis ca 595 kr, for et papirfly! Atpåtil er de begrenset til å kun fungere på eplefoner og det er usikkert om de lykkes med å lage Android-støtte i framtida. Men men nå er jo ikke eplefon-brukere kjent for å se på prislappen heller, så de får vel solgt noen til Norge også.

 

Hvor mye må man ut med for et rimelig fjernstyrt lekefly i plast i samme størrelse, med egen dedikert fjernkontroll?

 

Er Vegard Ottervig et Psaudonym for Arsæl Bendiktson?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Pakkene til 30 dollar er utsolgt så dette koster minimum 40 dollar + 20 dollar frakt, dvs over 200 kr-grensa og dermed i praksis ca 595 kr, for et papirfly!

 

Jeg vil anbefale å kjøpe Barebone-pakka (30 dollar), da det ikke er verdt å betale 10 dollar ekstra for 5 papirark og en holder for 4 AAA-batterier(som en får i Basic-pakka). Da kommer frakten på 15 dollar, og det blir da omtrent 280 kroner, med 25% m.v.a. blir det omtrent 350 kroner.

Atpåtil er de begrenset til å kun fungere på eplefoner og det er usikkert om de lykkes med å lage Android-støtte i framtida.

 

De skal jo lage Android-app, og jeg ser ingen grunn til at dette skal fungere dårligere enn Apple-appen.
Lenke til kommentar

Ups, den overså jeg. 30 dollar for basic-pakka + 15 dollar frakt bør bli rundt 276 kroner. Mva og fortollingsavgift slipper man siden varen koster mindre enn 200 kr.

De skal jo lage Android-app, og jeg ser ingen grunn til at dette skal fungere dårligere enn Apple-appen.

Kanskje du ikke har like god innsikt i utviklingsprosessen som han bak dette prosjektet. Her er i hvert fall det han skriver selv:

 

Risks and challenges Learn about accountability on Kickstarter

 

We already signed agreements with key suppliers and contract manufacturers. Design for manufacturing and the iOS app are complete. We are ready to begin manufacturing the first run of PowerUp 3.0. However, delays in production may happen, depending on the factory’s production pipeline and component availability.

 

There is a risk with development of the Android app: It is unclear whether the Android app will perform at the same level as the iOS app. The Android API is still in its early stage and has not been fully tested for maturity and stability. With PowerUp 3.0, we are pushing the limits of Bluetooth Smart technology.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

De skal jo lage Android-app, og jeg ser ingen grunn til at dette skal fungere dårligere enn Apple-appen.

Kanskje du ikke har like god innsikt i utviklingsprosessen som han bak dette prosjektet. Her er i hvert fall det han skriver selv:

Leste dette, men jeg er ganske sikker på at de klarer å snekre sammen en god app innen april/mai, når de sender ut til backerne sine.

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Siggen321
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...