Gå til innhold

Anmeldelse: Ratchet & Clank: Nexus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget Ratchet & Clank noe sent, tross min alder.. Mitt første møte med denne gjengen var i Tools of Destructuon. Jeg elsket spillet og kjøpte neste utgivelse, og den etterd er, og remaken før der, osv.. men, i en eller annen anmeldelse så var det ekstra snakk om de morsomme og heftige våpnene.. Muligens flaut, men de hadde jeg faktisk ikke tenkt så mye på! Jeg syntes de var morsomme og sånn, men tilla de aldri noe særlig vekt, jeg bles selv frelst av sjarmen, karakterene, brettene, osv.. :) Etter at jeg leste om våpnene som jeg tidligere ikke hadde tenkt så mye på, så fikk de mer fokus og spillet ble enda mer gøy! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja Insomniac burde ha latt den orginale avdelingen lage spillet, i stedet for å la søster avdelingen i North Carolina gjøre jobben, fungerte dårlig!

Håper dem lager et nytt jack og daxter spill snart

Lenke til kommentar

 

Synd det er så kort. 6 timer er jo ingenting. ;(

Da er det ihvertfall dobbelt så langt som quest for booby:)

Jau, men dette spillet ser lovende ut. Hadde håpet på en 20+ timers opplevelse. Anmelder sier han så alt spillet hadde å by på, med hemmelige gjenstander og våpenoppgraderinger.

 

Har ikke sett igjennom tropyhy trophy guide, kanskje det tar litt lenge tid for plat.

Endret av Metaldude
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jau, men dette spillet ser lovende ut. Hadde håpet på en 20+ timers opplevelse. Anmelder sier han så alt spillet hadde å by på, med hemmelige gjenstander og våpenoppgraderinger.

 

Har ikke sett igjennom tropyhy trophy guide, kanskje det tar litt lenge tid for plat.

Det lengste spillet going commando varte 14 og en halv time så 20 timer hadde ikke skjedd, kanskje når dem lager til ps4 så kan dem lage et stort og langt et

Lenke til kommentar

 

 

Jau, men dette spillet ser lovende ut. Hadde håpet på en 20+ timers opplevelse. Anmelder sier han så alt spillet hadde å by på, med hemmelige gjenstander og våpenoppgraderinger.

 

Har ikke sett igjennom tropyhy trophy guide, kanskje det tar litt lenge tid for plat.

Det lengste spillet going commando varte 14 og en halv time så 20 timer hadde ikke skjedd, kanskje når dem lager til ps4 så kan dem lage et stort og langt et

Har aldri opplevd å bruke kortere tid enn anmelderne sier da. Tenker jeg hvertfall bruker 8-10 timer selv!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...