Gå til innhold

Konkurranse: Har du lyst på Sonys lille<br />fullformatkamera?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg klarte å logge meg inn etter to forsøk, tror jeg.

 

Men litt vanskelig å forstå hvorfor man

 

1) må logge seg inn på nytt,

 

2) hvorfor man skal legge foto på enda et nytt AKAM sted når det finnes tråder for dette allerede (månedens bilde),

 

3) Hvorfor det tilbys et brukergrensesnitt som gjør det vanskeligst mulig å legge til foto, dvs dialogbokser med opplasting kontra å legge inn i en tråd og å kunne bruke Flickr .o.l

 

4) hvorfor AKAM gjør det vanskeligst mulig for brukere å finne fram og legge bilder her. Er for å begrense hvor mange som vil legge ut foto? I såll tror jeg AKAM lykkes :) .

 

Jeg foreslår derfor at AKAM legger til ny innlogging for hver gang man skal poste noe på forum, en annen innlogging for å legge til foto, og en tredje dersom man skal lese en artikkel. Dette burde sikre en begrensing i slitsomme brukere :xmas::green: . Dersom AKAM ønsker brukere så må dere gjøre det enkelt, og da er denne Billedkritikken dømt til å tape.

 

Edit: Og med dette lett kritiske svaret røk alle sjanser til å vinne noe som helst :)

Endret av telealf
Lenke til kommentar

2) hvorfor man skal legge foto på enda et nytt AKAM sted når det finnes tråder for dette allerede (månedens bilde),

 

3) Hvorfor det tilbys et brukergrensesnitt som gjør det vanskeligst mulig å legge til foto, dvs dialogbokser med opplasting kontra å legge inn i en tråd og å kunne bruke Flickr .o.l

 

Har du tatt en tur innom bildekritikk-avdelingen? Det er et ganske snasent bildegalleri og en fin tjeneste som gir bildene en mulighet til å virkelig skinne. Dialogboksen her er en enkel "snarvei" til å laste opp bilde, men man kan selvsagt gå via bildekritikksiden også (hvor det forøvrig er den samme dialogboksen).

 

Noterer meg ellers ønsket om flere innlogginger. ;)

(Når du først HAR logget inn på Tek-sidene, skal det huskes til du logger ut. Gi beskjed om det dukker opp noe problemer rundt det.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...