Gå til innhold

– Mange norske lag klarer ikke holde sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og så på streamen.

Kan dere love meg en ting til neste gang, skaffe en annen kommentator?

 

Liquidnova var temmelig slapp og uenergisk. Den andre fjotten som sa noe ett par ganger satt og spiste, og bablet med mat i munnen. Er ikke bare lagene som må skjerpe seg om gamercommunity i Norge skal ta seg.

 

I tillegg var det så mye feil og høre, at det ble litt morsomt av den grunn, men bare av den grunn.

 

T. eks. "zyra ult traff alle sammen"

Veldig rart siden 2 fiender var på en helt annen plass.

"Jax er på vei ned"

Det var ingen Jax i spillet.

 

Pluss veldig mange andre feil jeg ikke kommer på i farten

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Satt og så på streamen.

Kan dere love meg en ting til neste gang, skaffe en annen kommentator?

 

Liquidnova var temmelig slapp og uenergisk. Den andre fjotten som sa noe ett par ganger satt og spiste, og bablet med mat i munnen. Er ikke bare lagene som må skjerpe seg om gamercommunity i Norge skal ta seg.

 

I tillegg var det så mye feil og høre, at det ble litt morsomt av den grunn, men bare av den grunn.

 

T. eks. "zyra ult traff alle sammen"

Veldig rart siden 2 fiender var på en helt annen plass.

"Jax er på vei ned"

Det var ingen Jax i spillet.

 

Pluss veldig mange andre feil jeg ikke kommer på i farten

 

enig med deg der, kommentatoren virker jo som han halvsover. Tonen på stemmen hans høres akkurat ut som min egen når jeg må gjøre noe jeg ikke vil...

Lenke til kommentar

Håper The Gathering kan bli noe lignende Dreamhack, selv om det hadde blitt vanskelig å bytte bort Vikingskipet om de skulle måtte ekspandere.

 

Jeg får nett igjen om et par uker så skal jeg gå hardt inn for å caste og commentate CS, dra igang noe, håper på å dra igang noe kanskje kanskje, kanskje noe dota og Q3 senere:D:P

Lenke til kommentar

Vell, jeg har spilt på league på lan med det samme laget 3 år nå, og tapt mot det samme laget alle årene i finalen, så her i nord holder vi i allefall sammen. :)

 

Samme laga mot hverandre hele tiden blir mindre og mindre interessant, og Riot gir ikke tilgang til tournament realms til andre bortsett fra LCS lag så det er skikkelig ubalansert om ikke alle har 100% lik tilgang til alt i spillet, det er ikke gøy å se det heller.

Lenke til kommentar

Satt og så på streamen.

Kan dere love meg en ting til neste gang, skaffe en annen kommentator?

 

Liquidnova var temmelig slapp og uenergisk. Den andre fjotten som sa noe ett par ganger satt og spiste, og bablet med mat i munnen. Er ikke bare lagene som må skjerpe seg om gamercommunity i Norge skal ta seg.

 

I tillegg var det så mye feil og høre, at det ble litt morsomt av den grunn, men bare av den grunn.

 

T. eks. "zyra ult traff alle sammen"

Veldig rart siden 2 fiender var på en helt annen plass.

"Jax er på vei ned"

Det var ingen Jax i spillet.

 

Pluss veldig mange andre feil jeg ikke kommer på i farten

 

takk for kritikken =) jeg skjønner hva du mener, jeg har en ganske daff stemme"har hatt sår halls i det siste"

å angående feilene må vare frustrerende for dere, så jeg skjønner. jeg har ikke spillt lol før så det var første gang jeg castet, så det var ganske vanskeligt å vare gira å ha mye energi nå jeg ikke skjønner helt hva som skjer selv. så det var ganske nytt for meg.

 

så jeg beklager for dårlig casting, men på andre siden er det ikke mitt spill. jeg må lære meg mye mer selv før jeg kan forklare godt selv menst jeg caster, jeg var litt nervøs under castingen siden jeg visste jeg sa feil=)

 

men takk for kritikken, jeg skal huske på det til neste gang jeg skal caste noe=)

Lenke til kommentar

Kommentatorene bør definitivt bli byttet ut eller forbedre seg både som kommentator og når det gjelder kunnskap rundt spillet. Et eksempel på dette er hvordan han ene kommentatoren påpeker at "clarity" er et sterk early game summoner på Aatrox (rundt 6:50 - 7:05 i Kamp 1) fordi han er "mana-dependent". Det morsomme her er at Aatrox ikke bruker mana.

Lenke til kommentar

Kommentatorene bør definitivt bli byttet ut eller forbedre seg både som kommentator og når det gjelder kunnskap rundt spillet. Et eksempel på dette er hvordan han ene kommentatoren påpeker at "clarity" er et sterk early game summoner på Aatrox (rundt 6:50 - 7:05 i Kamp 1) fordi han er "mana-dependent". Det morsomme her er at Aatrox ikke bruker mana.

 

Jeg la også veldig godt merke til den kommentaren. Han sa også at revive og clarity vanlige summoner spells for Aatrox under picks and bans.

 

Men det som irriterte meg mest var kamera føringen ingame, veldig mye "jokking" opp og ned frem og tilbake, hoppe litt hit og dit.

 

Så mer kunnskap om spillet og trening på kamera føring så blir det bra.

Lenke til kommentar

"Så mer kunnskap om spillet og trening på kamera føring så blir det bra."

 

Må også huske at det er helt annerledes med ingame cam og spec cam, tar tid å lære seg, noe jeg tror han selv vet og kommer til å forbedre.

 

Jeg gruer meg til å specce CS og ha cam riktig, men sånn er det vell med alt man er ny på.

 

"Det morsomme her er at Aatrox ikke bruker mana."

 

Det morsomme er at mama regen i lol er så syk at det er unødvendig med mama preservation, de gjorde det slik pga mange klaget over at de ikke kunne spamme spells.:D

Lenke til kommentar

Jeg så begge kampene og blir litt overrasket over kritikken på kommentatorene. Men jeg ser kun LoL, spiller ikke selv.

Jeg syntes det var veldig god kommentering for en som ikke spiller selv. Jeg skjønner naturligvis ikke når de sier noe feil.

Har prøvd å se noen internasjonale kamper, og selv om jeg er svært god i engelsk blir det vanskelig å henge med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gamer LOL ganske så aktivt og følger med på både EU og NA LCS. Må innrømme jeg hørte mye feil og lo litt her og der. Prøver ikke å være dbag eller mr. KnowItAll men har litt tips til dere som jeg mener vil være til hjelp.

 

* Se på både NA og EU LCS både for bedre game forståelse men også hvordan kommentatorene kommenterer gamene.

 

* Spill spillet selv for å få bedre kunnskap og forståelse for selve spillet samt hvordan spillet er i helhet. Champions, items, builds for runes og masteries, vær oppdatert i forhold til game-meta i både EU, NA, Asia etc

 

* Skaff dere ordentlig kunnskap slik at det dere sier ikke er feil samt lærer bort feil til andre som blir interessert i å prøve LOL selv.

 

* Forbedre kamera-føringen deres.

 

* På første kampen så viste dere frem hvor mye gold alle spillerne har hele veien. Gjør heller det dere gjorde på andre kampen, der dere først og fremst viser hva slags type items de ulike spillerne har kjøpt til sine champs forså å vise frem i ny og ne hvor mye gull de har.

 

* Dere må være mye mer engasjert og gira når dere kommenterer samt prøv å vær litt mer tydligere på hva dere sier. Noen ganger så forstår jeg ikke helt hva dere sier fordi det virker litt mumblende/slurvete.

 

* Når dere nevner items så merker jeg at dere noen ganger sier det på norsk og andre ganger på engelsk tale. Jeg ville ha anbefalt dere til å si alt med engelsk tale når det gjelder items, champions, runes, masteries og andre standard game-diktate begreper.

 

Til sist så vil jeg bare si at dere burde rett og slett kose dere under casting. Hvis vi merker at dere synes spillet og kampene er fun og awesome så blir det ofte slik at seerne selv blir påvirket og helt dratt med i kampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...