Gå til innhold

WikiLeaks slakter filmen om seg selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er typisk amerikansk media; gang på gang kan man se disse tragiske patetiske forsøkene på å forfalske en hendelse via media. Uansett om spissen ligger i nyheter eller en kinofilm så har det ikke noe å si for folk som bruker internett, som gennerelt sett har mer troverdige kilder en hva som enn foregår internt i usa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Fifth estate" høres litt ut som "Fifth column" og høres ille ut synes jeg. En undergravende organisasjon i eget område/land som arbeider for "fienden" av hva jeg har lest.

 

Vil ikke overraske meg om det finnes et uttrykk som "fifth estate" eller liknende som får lik betydning til det eksemplet jeg kom med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

«The Fifth Estate» falt ikke i god jord hos det kontroversielle nettstedet.

 

Når ble Wikileaks kontraversiell? Slik jeg har forstått det, er det faktisk stor støtte blant folk verden over, så jeg forstår ikke hvordan et slik begrep kan brukes mot WL..

 

Det er litt som å si at Edward Snowden er kontroversiell fordi han lekket sannheten om NSA, har ikke folket krav på å vite hva dem driver med?

 

Det Wikileaks faktisk gjør, er bare bra. De viser hva myndigheter verden over bedriver, som ikke er sunt for staten å drive på med.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fun fact: Regisøren er den samme som regiserte The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2.

 

Synes det er sinnsykt waste om de brukte den dyrebare tiden til Benedict Cumberbatch til innspilling av denne filmen, om den ikke er god. En slik skuespiller burde ikke spille i annet enn "premium-filmer".

 

helt enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...