Gå til innhold

Sniktitt: Lenovo Yoga 2 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fasinert av alt jeg trolig ikke trenger.

"Vil du ha maskinen i nettbrettmodus er du pent nødt til å løfte den opp og bruke begge hender."

Jeg har en iPad 3, den veier 650g. Det er i overkant. Skulle jeg sitte med en liksom-pad, og en liksom-PC. Det blir bare ikke noe som flyr med disse produktene midt i mellom "the real things".

Windows supporterer heller ikke den oppløsing på en ordentlig måte. Alt blir "liksom-kult"!

Jeg er temmelig lei alle disse mer eller mindre forsøkene på å oppnå alt-i-ett dingsen. De flyr aldri - liksom!

At Microsoft med Windows 8 skal skal reddes av Haswell, er også en liksom-greie. Disse produktene kommer ikke helt i mål.

Inntil alt dette dillet materialiserer seg i noe som "flyr", holder jeg meg til PC og Pad. Temmelig enkelt å greit.

Lenke til kommentar

Jeg er fasinert av alt jeg trolig ikke trenger.

"Vil du ha maskinen i nettbrettmodus er du pent nødt til å løfte den opp og bruke begge hender."

Jeg har en iPad 3, den veier 650g. Det er i overkant. Skulle jeg sitte med en liksom-pad, og en liksom-PC. Det blir bare ikke noe som flyr med disse produktene midt i mellom "the real things".

Windows supporterer heller ikke den oppløsing på en ordentlig måte. Alt blir "liksom-kult"!

Jeg er temmelig lei alle disse mer eller mindre forsøkene på å oppnå alt-i-ett dingsen. De flyr aldri - liksom!

At Microsoft med Windows 8 skal skal reddes av Haswell, er også en liksom-greie. Disse produktene kommer ikke helt i mål.

Inntil alt dette dillet materialiserer seg i noe som "flyr", holder jeg meg til PC og Pad. Temmelig enkelt å greit.

 

jeg har faktiskt forgjengeren å er veldig fornøyd, men har heller aldri brytt meg om nettbret.

 

den er ikke en nettbretterstatter, men fungerer veldig bra for meg som er litt mer kravstor og aldri har kjøpt nettbrett.

 

fordelen med den er at vist du skal se film eks. så kan du brette skjermen nesten helt rundt å få en behagelig vinkel til å sitte med den på fangen. istedenfor en ipad som ligger flat på fanget etc.

Lenke til kommentar

 

heh. Lenovo W540 er alt annet enn en slank 15" ultrabook. Den er ment å konkurrere med maskiner som Dell M3800 og Macbook pro.

 

I den andre enden av skalaen har man billige forbrukermodeller, de med snurredisk, 15" glossy, billig skjerm og stort chassis. Ultrabook på 15" med god batterikapasitet, god skjerm og liten formfaktor har jeg til gode å se.

Lenke til kommentar

 

heh. Lenovo W540 er alt annet enn en slank 15" ultrabook. Den er ment å konkurrere med maskiner som Dell M3800 og Macbook pro.

 

I den andre enden av skalaen har man billige forbrukermodeller, de med snurredisk, 15" glossy, billig skjerm og stort chassis. Ultrabook på 15" med god batterikapasitet, god skjerm og liten formfaktor har jeg til gode å se.

Retina macbook pro. Det er nøyaktig den pcen du beskriver.

Lenke til kommentar

heh. Lenovo W540 er alt annet enn en slank 15" ultrabook. Den er ment å konkurrere med maskiner som Dell M3800 og Macbook pro.

 

I den andre enden av skalaen har man billige forbrukermodeller, de med snurredisk, 15" glossy, billig skjerm og stort chassis. Ultrabook på 15" med god batterikapasitet, god skjerm og liten formfaktor har jeg til gode å se.

Det ble vel ikke spurt om ultrabooks? W540 kommer med heftige høyoppløselige skjermer.

Tynn og lett, sjekk ut S531 http://shop.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/s-series/s531/

Kommer sikkert en S540 etterhvert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...