Gå til innhold

Battlefield-beta tidlig i oktober (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, liker det at de følger opp med beta-demo så vi kan teste spillet før kjøp.

 

Og jeg synes jeg så saab jagerfly og B52 bombefly.

 

Men angående Premium tjenesten

 

fordeler i serverkøen

 

Nei, EA, slutt med dette. Dere vet at det er idiotisk og kommer til å slå tilbake på dere.

Det er ingen som tvinger dere til å være onde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser bra ut, liker det at de følger opp med beta-demo så vi kan teste spillet før kjøp.

 

Og jeg synes jeg så saab jagerfly og B52 bombefly.

 

Men angående Premium tjenesten

 

fordeler i serverkøen

Nei, EA, slutt med dette. Dere vet at det er idiotisk og kommer til å slå tilbake på dere.

Det er ingen som tvinger dere til å være onde.

Det der saa jeg ogsa.....Fordeler i serverkoen ogsa naa >< herre min hatt. Blir jo helt urettferding, snart kommer vel "pay to win" premium tjenestene ogsa, som og gi de ikke premium betalende kundende ekstra hoy latency, men ikke de vip/premium betalende kundene....Ja idiotisk. Saa til de grader.

 

Altsa a gi de some er villig til og betale noe for extra stuff, greit nok, men a manipulere serverkoen er jo rent diskriminerende....Har de glemt all moral og sunt vett, som balanse og lik behandling....de penge griske selskapene viser mer og mer hva de er villig til og gjor siden de ser bare penger penger penger.

Endret av FullColor
Lenke til kommentar

Jepp, fordeler i serverkøen. Da faller all brikker på plass. Den tida i BF 2 hvor du kunne hoste en server rett fra pc-en din er over.

 

Jeg skjønner godt fra et forretningsperspektiv at å ta vekk kontrollen på servere fra forbrukere åpner et hav av muliugheter hvor spillere kan være fordelt på privilegie baserte klasser og må betale for adgangen og løpende tjeneste, enn kun produktet i seg selv.

 

Derimot er det mange spill der ute, så å ikke kjøpe spillet er ikke en dilemma for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...