Gå til innhold

Apple vil at du leverer inn uoriginale iPhone-ladere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kjøpe en billig fra Dealextreme til ca. $5 og deretter få ~$15 avslag fra Apple? :p

 

Jepp, blir vinn vinn for alle sammen dette. Apple tjener fortsatt penger på laderen, dealextreme tjenere penger og du som kunde tjener penger. Rart men sånn er det vist.

 

Noe som skurrer folkens?

Endret av Ruarcs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, blir vinn vinn for alle sammen dette. Apple tjener fortsatt penger på laderen, dealextreme tjenere penger og du som kunde tjener penger. Rart men sånn er det vist.

 

Noe som skurrer folkens?

 

Jepp, noe som skurrer. DU som kunde tjener ikke penger, men du sparer noen få kroner på originalladeren. Derimot blir regnestykket slik for deg at du først må kjøpe den uoriginale laderen. Disse pengene ser du aldri igjen. Så må du oppsøke Apple, og da levere inn den uoriginale, og deretter betale for den originale (til rabattert pris, da).

 

For Apple er dette bare pluss. De har en voldsom avanse på sine ladere fra før, og tjener nok fremdeles mye på de selv til den rabatterte prisen. I tillegg får de også mye gratis PR i forbindelse med dette, og de skremmer folk fra å kjøpe uoriginalt. Med andre ord; de ønsker å få flere til å kjøpe originalvaren til deres høye pris.

Lenke til kommentar

Alle som kommenterer her er jo tydeligvis apple hatere av høy rang.

 

Hvis du kjøper en uoriginal lader fordi du er en idiot. Og selskapet som selger de originale tilbyr seg å slå av på prisen på en orginal lader hvis du leverer inn den uoriginale.

 

Vil jo jeg påstå at de gjør en god gjerning, om de fortsatt tjener penger på laderen har da ingenting med saken å gjøre.

 

Trur virkelig alle dere android fangbois med skylapper til tusen at samsung ikke tjener penger på laderne sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som kommenterer her er jo tydeligvis apple hatere av høy rang.

 

Hvis du kjøper en uoriginal lader fordi du er en idiot. Og selskapet som selger de originale tilbyr seg å slå av på prisen på en orginal lader hvis du leverer inn den uoriginale.

 

Vil jo jeg påstå at de gjør en god gjerning, om de fortsatt tjener penger på laderen har da ingenting med saken å gjøre.

 

Trur virkelig alle dere android fangbois med skylapper til tusen at samsung ikke tjener penger på laderne sine?

 

Haha, alle produsentene tjener fett på ladere og annet tilbehør. Dette gjelder i aller høyeste grad også printer,kameraer osv. bare her er det kabelen det melkes på. Ikke noe hat ute å går her, men du mener vel ikke at jeg skal ta samsung for dette når det er apple artikkelen handler om? Eller kansje jeg ikke skulle sagt noe, for ikke å støte noen? For å stigmatisere litt, applefans er veldig hårsåre når noen går til anngrep på apple. Vist det i tillegg er et troll som påstår usanne ting om apple virker det som om mange står i fare for å få hjerte infarkt,hehe.

 

LENGE LEVE SYMBIAN

 

Slutt å vær så hårsår mann!

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

LENGE LEVE SYMBIAN

 

Dersom du var seriøs med den setning en der, er jeg enig.. Men dersom ikke, why? Symbia er et utrolig bra OS som hadde mye potensiale.

Lenke til kommentar

Dersom du var seriøs med den setning en der, er jeg enig.. Men dersom ikke, why? Symbia er et utrolig bra OS som hadde mye potensiale.

 

Hehe, jeg hadde faktisk sansen for det så det var en liten porsjon mening i det. Men nå dør det jo ut ser det ut som. Må si jeg elsket min n95,kjøpt i 2007 tror jeg. Overgangen til ios/andorid var dog stor, så tydelig at de ikke greide å henge med på slutten. Var det fordi de var for sene til å over på touch?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, jeg hadde faktisk sansen for det så det var en liten porsjon mening i det. Men nå dør det jo ut ser det ut som. Må si jeg elsket min n95,kjøpt i 2007 tror jeg. Overgangen til ios/andorid var dog stor, så tydelig at de ikke greide å henge med på slutten. Var det fordi de var for sene til å over på touch?

 

Kan godt være det. Jeg selv hadde en Noika 5800, som jeg brukte i hele 4/5* år før den ikke fungerte lengre. Kvaliteten på den mobilen var enestående, selv om det var av bare plastikk, jeg likte hvordan hele systemet fungerte.

 

Men nå har jo Nokia droppet Symbian totalt, så det er ingen vei tilbake med det, da de sluttet utviklingen etter å ha gått over til WP. Men jeg tror Nokia sakte men sikkert kommer til å forstå at de har gjort en enorm tabbe ved å gå over til et operativsystem som WP, når de hadde så god greie på Symbian, og jeg tror faktisk ved litt finpussing, kunne det faktisk ha overvunnet iOS..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er bare bløff. Kjøpte en uorginal lader på Snakk, og de hadde selvfølgelig ikke original lader som jeg hadde glemt i campingvogn, men dyr var den, 299,-. Dro til Apple huset i Tromsø, og fikk nei om å bytte lader, da original lader har USB som kan settes rett i datamaskin, som ikke denne kunne. Men selv om det var Apple huset, så ville de ikke bytte den inn, hvis jeg skulle ha ny så måtte jeg kjøpe ny. Så dette er bare bløff og svindel, og jeg blir aldri å kjøpe et Apple produkt i fremtiden, og når min iPhone slutter å virke, så blir det aldri mer iPhone igjen, eller andre sære produkter fra Apple til dobbel pris. Anbefaler ingen å kjøpe Apple, da er man låst til dem for all tid for deres produkt, og i tillegg ikke holder det de skal gjøre iflg. Amobil, bytte lader til original pga. folk har drept seg med å kjøpe uorginal lader. Og Amobil sine påstander holder ikke vann, så de har også noe å lære av dette, alt som sies ikke skal taes for god fisk. Hadde med printet utgave av tilbudet, men likevel fikk jeg nei, så hvem skal man nå klage til, Apple eller Amobil som kommer med falske påstander som ikke holder vann.

 

Solovenn

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...