Gå til innhold

Test: Acer Aspire V5-122P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er litt rart at dere ikke tar med at den kun har 30WH batteri. Da er batteritiden egentlig rimelig bra..

Acer Iconia W510 har et batteri på 27 Wh i padden. Den klarte 417 minutter med videoavspilling. Håper at det er en SW-feil som gjør det - hvis ikke frykter jeg at det kan være et av AMDs dødspust...

Kilde: http://www.hardware....a-w510/116003/2

(helt nederst)

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

Acer Iconia W510 har et batteri på 27 Wh i padden. Den klarte 417 minutter med videoavspilling. Håper at det er en SW-feil som gjør det - hvis ikke frykter jeg at det kan være et av AMDs dødspust...

Kilde: http://www.hardware....a-w510/116003/2

(helt nederst)

Dødspust?

AMD har aldri laget prosessorer som egner seg for bærbare, det er kun de siste par år at forsøkene i det hele tatt har vært vurderbare.

Med et 90wh batteri som acer har i noen av sine bærbare hadde denne orket å dra seg frem i nesten 10 timer, som er langt i fra dårlig.

 

Når det er sagt så klarer core i5 u-serien over 6 timer på et 40wh batteri uten større vansker, så intel er fortsatt et skritt eller to foran.

Lenke til kommentar

Elendig og respektløs kundebehandling hos Acer burde være nok til å styre unna. Hvis du trenger å reklamere på noe hos Acer får du bare et standardsvar og så lukkes saken uten mulighet til tilsvar, dette på tross av detaljert feilbeskrivelse. Det har både jeg og en venn av meg opplevd.

Lenke til kommentar

Ja - AMD har snart ikke mange sjanser igjen. Piledriver og Brazos var en gedigen flopp. De konker jo ikke selv om steamroller, Termash og Kabini flopper, men de blir urelevante. Derav starten på slutten.

Amd har grønnere salgstall nå enn de har hatt siden starten, så tydeligvis så kjenner AMD markedet bedre enn deg.

Lavprismarkedet er det største markedet, og her gir amd mye mer ytelse for pengene, hvilket også er grunnen til at det i veldig store asiatiske markeder tar igjen intel på markedsandeler.

Her i filippinene så er de aller fleste spillmaskiner amd-baserte.

 

At de ikke lenger frir til entusiastene er sant. Toyota frir ikke til bilentusiastene heller, til tross for dette lever de i beste velgående.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...