Gå til innhold

? Nokia Lumia 1020-"specs" lekket timer før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg tenker når jeg ser oppløsningen på skjermen er jo den skulle vært full hd. Men må ærlig innrømme at overgangen fra galaxy s3 til htc one med tanke på skjermen, overhode ikke var noe big deal. Selv ipad mini kontra ipad med høy oppløsning er ikke så merkbart for meg, så sant de ikke ligger ved siden av hverandre. Ser jo forskjell.

 

Men vet ikke helt hvor godt jeg liker designet til Nokia 1020, nen får sett det bedre i kveld når folk får den i handen.

Lenke til kommentar

Første jeg tenker når jeg ser oppløsningen på skjermen er jo den skulle vært full hd. Men må ærlig innrømme at overgangen fra galaxy s3 til htc one med tanke på skjermen, overhode ikke var noe big deal. Selv ipad mini kontra ipad med høy oppløsning er ikke så merkbart for meg, så sant de ikke ligger ved siden av hverandre. Ser jo forskjell. Men vet ikke helt hvor godt jeg liker designet til Nokia 1020, nen får sett det bedre i kveld når folk får den i handen.

 

Enig. Tenker alltid at 1280 høres så lite ut, men det er egentlig mer enn nok. Da er jeg mer bekymret for batteriet (virker ikke 2000 mAh litt lite?) og at den er over 1 cm tykk. Designet, hvis det er slik de lekkede bildene vil ha det til, er heller ikke noe som appelerer til meg personlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...