Gå til innhold

Steam eksperimenterer med spilldeling (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

> Kodesnutter... Heh...

(Det er ressursfiler. Inneholder tekst som vises på skjermen, separert i separate språk filer, slik at man ikke trenger en egen installasjon for hvert språk.)

 

Det kan være en spennende funksjonalitet. Men skulle gjerne likt å sett en mulighet for å selge, eller gi bort spill, selv hvor usannsynlig det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

> Kodesnutter... Heh...(Det er ressursfiler. Inneholder tekst som vises på skjermen, separert i separate språk filer, slik at man ikke trenger en egen installasjon for hvert språk.)Det kan være en spennende funksjonalitet. Men skulle gjerne likt å sett en mulighet for å selge, eller gi bort spill, selv hvor usannsynlig det er.

 

Jepp. Endret til tekstsnutter i stedet slik at det skal være mer korrekt. Takk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Høres ikke dumt ut, la oss håpe at man kan faktisk overføre lisenser, noe jeg gjerne vil gjøre på en konto som er VAC bannet.. :p Har kjøpt opp spillene jeg jukset i, men noen av spillene som Half-Life 2 har jeg ikke kjøpt, så håper på en måte å overføre spillene mine til min nye konto! :)

 

Er vel strengt tatt Valve som eksperimenterer med spilldeling, ikke steam.

 

Steam er en avdeling innad i Valve. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
In your face, Microsoft!
Er det ikke mer riktig å si: In your face Sony? Hvis både Xbox og Steam vil tilby online spilldeling, så må nok Sony følge etter her og tenke nytt I forhold til diskdelingen som de har lagt opp til.

 

Det virker ikke akkurat som om folk har problemer med diskdelingen.

 

Lenke til kommentar

Er det ikke mer riktig å si: In your face Sony? Hvis både Xbox og Steam vil tilby online spilldeling, så må nok Sony følge etter her og tenke nytt I forhold til diskdelingen som de har lagt opp til.

Nei. Hos Sony kan du låne bort spillene dine så mange ganger du vil, så lenge du har den fysiske versjonen. Steam og Xbox One har haugevis av restriksjoner og retningslinjer som gjør hele greia rimelig ubetydelig.

 

Microsoft sa de kommer til å være de eneste på markedet med en slik funksjon, men der tok de feil. In your face, Microsoft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...