Gå til innhold

Kjøpe deilig gaming stol


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter en veldig god gaming stol for gaming i lengre tider. Jeg vet at jeg la dette under Maskinvare, men jeg mener at stolen er en veldig viktig del av det ultimate setup. Jeg har ikke tenkt på å kjøpe noe så veldig dyrt. Men noe som funker. Helst Ikke IKEA for det er ikke ikea i nærheten :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.promechra...Chairs/c-1-105/

 

Anbefaler ProMech Racing stoler. De sender til Norge, og du kan customize så og si alt. Veldig behagelig, og liften min har holdt i over et år nå uten problemer.

 

EDIT:

Kikka over siden igjen, og virka som de har fjerna customizinga? Jeg kunne velge type lift, type hjul, beintype, skinntype, armlene, headpute etc. Prisen er også betydelig opp. Betalte ca 3200 inkl frakt og toll når jeg kjøpte min "Speed Chair"

Endret av DGN
Lenke til kommentar

@Edgeis: Helt enig i at en god stol er viktig. Men gode stoler er dessverre også dyre. Jeg bruker Håg Capisco både på kontor og når jeg spiller (om jeg da ikke sitter i en Stressless). Håg Capisco koster en 6 - 8 000 kr, men det er en fantastisk stol. Den ene min er 12 år, brukt daglig i 8 - 10 timer. Eneste jeg har måttet gjort er å skifte trekk. Skikkelige stoler holder så lenge og langt mer en det.

 

Det er dog mulig å få tak i gode kontorstoler brukt til en fornuftig pris. Ta kontakt med en kontorleverandør - kanskje de har noe å tilby. Ellers er faktisk alternativet IKEA, som faktisk har en del gode stoler til en rimelig pris. Og du kan handle på nettet hos IKEA - og er pakkene under 33 kg og 150 x 70 x 70 får du de sendt med Posten for maks 190 kr.

 

Denne er faktisk en brukbar stol til rimelig pris - http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50178859/. Den går innefor vekt/mål for sending med Posten - testet akkurat.

Lenke til kommentar

For all den ikke kjøp "skinn". Blir svett og ganske raskt slitt på billigere modeller.

Ellers så er vel Markus en grei modell. Evt. titte på finn.no og se etter salg fra bedrifter. Kinnarps og lignende.

 

Jeg bruker Håg Capisco både på kontor og når jeg spiller (om jeg da ikke sitter i en Stressless). Håg Capisco koster en 6 - 8 000 kr, men det er en fantastisk stol. Den ene min er 12 år, brukt daglig i 8 - 10 timer. Eneste jeg har måttet gjort er å skifte trekk. Skikkelige stoler holder så lenge og langt mer en det.

Har testet en slik en før, men syns den er litt spesiell. Hvorfor valgte du en stol med et såpass spesielt design? Sitter du sidelengs/stolen snudd og lignende?

Lenke til kommentar

Fordi den har svært god ergonomi og gir stor beveglighet, men samtidig den støtta man trenger. Stolen gir en bedre åpning av sittevinkelen (vinkelen mellom overkropp og ben - den skal helst være mer enn 90 grader) enn de fleste andre stoler, og fungerer også når man hever skrivebordet. Følger kroppens bevegelser på en veldig god måtte, og gjør at man nok sitter mindre statisk enn de fleste andre stoler. Det hender nok at jeg sitter sidelengs og med snudd stol - men ikke så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...