Gå til innhold

Galaxy S4 Google Edition kommer neppe til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For det får du en utgave med 16 GB lagringsplass, 4G/LTE og minnekortplass. Dette blir dermed første gang Google leverer en helt "ren" Android-telefon som også har støtte for minnekort.

 

Feil. Googles første "rene" Android-telefon ble levert med minnekortlese. Nexus One.

Lenke til kommentar

Skuffende nyhet dette altså... Får vurdere det når tiden er inne for lansering, om man skal prøve seg på JetCarrier løsningen igjen! Allerede vært uheldig med en Nexus 7...

Btw, noen som vet hvordan det blir med garanti på den? N7 har world-wide, men får S4GE det også?

Lenke til kommentar

Balle, denne hadde jeg virkelig lyst på.

 

Tror folk prisen blir ille med hvis man bestiller den fra USA?

"Benyttet meg av Jetcarrier for å få sendt en Nexus One over elva for tre år siden, den endelige prisen ble på ca. det samme som den ville kostet om den kom til Norge."

 

Finn ut hva prisen på telefonen er fra statene, og eventuell frakt til Jetcarrier, finn ut hvor mye Jetcarrier skal ha for å videresende pakken, finn ut hva toll og moms blir til slutt. Pluss sammen og du har prisen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

.....så vil den funke i Norge, hvis jeg kjøper den i USA?

LTE-delen er det ikke sikkret at vil fungere i Norge.

I teorien så støtter telefonen 2600MHz båndet hvis det aktiveres av en norsk operatør, men telefonen mangler 1800 MHz og det kommende 800 MHz båndet.

 

Resten bør fungere uten problemer... :)

Lenke til kommentar

LTE-delen er det ikke sikkret at vil fungere i Norge.

I teorien så støtter telefonen 2600MHz båndet hvis det aktiveres av en norsk operatør, men telefonen mangler 1800 MHz og det kommende 800 MHz båndet.

 

Resten bør fungere uten problemer... :)

 

Kanskje dette høres litt dumt ut, men kan jeg levere telefonen til opertøren min (telenor) slik at de kan aktivere den for meg? Eller er det noe jeg kan gjøre selv?

Lenke til kommentar

Kanskje dette høres litt dumt ut, men kan jeg levere telefonen til opertøren min (telenor) slik at de kan aktivere den for meg? Eller er det noe jeg kan gjøre selv?

Nei. Det kan du ikke.

Det er vel ganske tvilsomt at Telenor gidder å ta seg bryet med å sertifisere en telefon som tydeligvis ikke skal selges i Norge.

Mulig du kan hacke telefonen din for å aktivere LTE-radioen, men tviler på at det er trivielt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...