Gå til innhold

Dekknavn/Konsept navn RUSSEBUSS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva er det dere interesserer dere for? Hvis vi får vite det er det enklere å tenke konstruktivt og slippe ganske mye trolling :)

 

Vel vi er 24 gutter elsker fyll drikker nesten vær helg, har et helt lættis teaser , /gensere som kommer ut neste uke, alle navnene er bakpå og vi tar nesten ingen ting seriøst , vi har en skrøplig buss som går fremover , Skranglekassa 2014. haha men hadde vært fint med noe seriøse navn og men litt humor er alltid et +

Lenke til kommentar

 

 


Som jeg sa, Retards 2014. Hvis dere er slik som du beskriver i en alder av 19 år så er det det dere er.


Vi kan ikke være diskriminerende ovenfor andre med lavere intelligens og liten utadvent kunnskap om alminnelig logikk , Tror våre fedre og mødre ikke ville verdsatt dette navnet, jeg Herved konkluderer med at du kommer med noe produktivt enn å trolle på nett, din form for humor falt ikke i smak.

Dessuten handler russetiden om å ha det moro og vi er en God sammensveisa gjeng som fester og har det gøy!

Mvh Partyfactor9, harhar.gif Endret av Partyfactor9
Lenke til kommentar

Som jeg sa, Retards 2014. Hvis dere er slik som du beskriver i en alder av 19 år så er det det dere er.

 

 

Hele konseptet med russefeiring er jo helt utrooolig gjennomført teit :laugh: tok ikke mer enn ca 2-3 dager etter 17. mai (som russ) før dette ble fullstendig åpenbart.

Endret av Grønnsåpe
Lenke til kommentar

Hele konseptet med russefeiring er jo helt utrooolig gjennomført teit :laugh: tok ikke mer enn ca 2-3 dager etter 17. mai (som russ) før dette ble fullstendig åpenbart.

 

Er det vel ikke, hvis du ikke takler en uke med fest hvor klær og klikker ikke betyr noe lengre er det deg det er noe feil med, russ er urnorsk og vi bør faen meg ikke tenke på å fjerne tradisjonen helt enda

Lenke til kommentar

Merkelig reaksjon på deg da. Jeg har aldri argumentert for å fjerne det eller sagt at jeg ikke taklet det. Det er supergøy, supernorsk (urnorsk blir å ta i litt), superdyrt... og super duper kjempeteit. :)

 

Da har du ikke festet godt nok. , feste med dine beste kompiser 24 stykker i 30 dager ? ja takk:) , se det som en jævlig fet ferie med kompiser:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...