Gå til innhold

Får ikke installert RNDIS Communication Controll driver


Anbefalte innlegg

Hei, prøver å dele det mobile nettet til mobilen via USB, men får ikke installert nevnte driver. Det er snakk om en pc uten Wi-Fi desverre. Den har W7. Har heller ikke tilgang på annet nett enn mobilen for øyeblikket. På forhånd takk for alle svar!

Endret av malmern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke bare å installere en driver. Først må du gå til produsenten av det produktet du prøver å koble til pcen. Så må du se om det finnes Windows drivere til det produktet. Så må du finne riktig windows 7 driver (32bit eller 64bit) og så installere den.

 

Hotspot (Trådløs sone) ville vel ha fungert fint om du hadde Wifi på pcen, men det har du jo ikke sier du.

Lenke til kommentar

Har fått tilbake nett på pcen nå,

så tenkte jeg skulle ordne det til en evt. neste gang.

 

Får vel sjekke om jeg finner noe på Samsung sine hjemmesider.

 

Edit: Finner ikke noe som heter RNDIS på Samsung sine sider ihvertfall,

eneste jeg finner er "SAMSUNG Kies PC Sync" som jeg allerede har siste versjon av,

og "AllShare Control PC" som i følge Samsung selv er en slags multi fjernkontroll for PC,

Smart TV osv.

 

AllShare Control is remote controlling on a whole new level. It turns your mobile into a universal remote

for your home smart devices. Control your PC, smart TV, washing machine and air conditioner, with your

smartphone or tablet. Samsung's AllShare Control is seamlessly integrated in all your smart devices, so

all you need to do is pick up your mobile and take control.

[/Quote]

 

Edit 2: I følge Samsung selv er det bare å skru på "USB Tethering" på telefonen så skal alt være i orden.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...