Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Cipralex og Wellbutrin


Anbefalte innlegg

Noen som har gått på denne miksen som kan dele erfaringer? Har gått en stund på cipra 20mg uten at det har hjulpet så mye som jeg ønsker, etter gode dager kom tunge. Har vært hos psykolog som ville legge noe til cipraen og da jeg var hos legen ble det bestemt at jeg skulle prøve Wellbutrin 150mg i tillegg.

Har snart gått på wellbutrin 1 uke nå, har ikke hatt noen bivirkninger annet at jeg føler meg slappere, men håper de skal gi meg en boost i riktig retning slik at jeg får mere overskudd, så flott om det er andre som kan dele sin erfaring. Anonym poster: 057539e6a6501d29bc94f6410c9b8082

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har også gått på Cipralex 20 mg, og har fått utskrevet Wellbutrin hos legen.

Jeg ønsket selv å bytte medisin, på grunn av impotens av cipralex.

Legen min anbefalte Wellbutrin. Jeg skal trappe ned til 10 mg cipralex og ta Wellbutrin i tillegg i 1 uke, deretter kutte ut Cipralex.

 

Noen som har erfaringer med Wellbutrin?



Anonymous poster hash: 80481...524
Lenke til kommentar

 

Har erfaring med turer i skog og mark, og anbefaler det heller. Helt uten bivirkninger er det også. :)

 

Anonymous poster hash: 16827...669

 

 

Noen ganger er det vanskelig å komme seg ut på grunn av depresjon og angst. Kanskje det da kan hjelpe med medisin mot dette, slik at man lettere kommer seg ut.

 

Anonymous poster hash: 80481...524

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...