Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Droppe S2 og ta opp 2P


Anbefalte innlegg

Vel, pga delvis latskap og delvis kronisk sykdom som har gjort at jeg har vært mye borte fra skolen dette året, fikk jeg en til to på matte tentamen. Var bare en gutt i klassen som fikk over to og jeg var ikke han. Forrige termin fikk jeg tre, men nå med to tre en 2+ og stryk på tentamen risikerer jeg å få en på kortet. Avhenger av hvordan jeg gjør det på den siste prøva. Året startet vel egentlig ræv med at jeg fortsatte å bruke studieteknikken som hadde gitt meg fem i 1P, det var jo en jævlig dårlig ide.

 

Så, da er spørsmålet. Skal jeg gi opp S matte, ta opp 2p neste år og finne meg et annet studie å satse på, eller skal jeg kjøpe meg en s1 bok og jobbe som faen med den i sommerferien så jeg har godt nok grunnlag for s2 og kan gjøre det passe greit på privatisteksamen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke. Jeg har bare hatt 2MX og 3MX, men vil tippe at det er en helt ok overgang siden de bygger på hverandre, i likhet med 1P-->2P og 2MX-->3MX.

1P er jo omtrent ungdomsskolematte, knapt nok. Å hoppe av 1P og bytte til S1 er tåpelig, men det er ingen grunn til å ikke ta S1 etter ungdomsskolen, så vanskelig er det ikke.

 

 

 

Edit: heter visst R1 og R2, nå..

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...