Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Siden det snart er svarfrist på skoler rundt om i landet vil jeg bare anbefale å ikke takke ja til y-veien i Kongsberg.

Har gått første året her selv nå og alt er et stort rot siden de slår sammen y-veien med fagskolen det første året og du må ta det tresemesterordningen har på 1 år, må du gjøre på 1/2 år, og i tillegg ha nesten alle fagene som fagskolen har. Dette er et forferdelig rotete opplegg og anbefaler ikke noen akkurat dette. Velg heller en skole som har hatt y-veien i mange år og vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir alltid mye rot første gangen de prøver seg på noe nytt. Og det er ikke første gangen de prøver noe nytt. Det jeg har merket er at de er flinke til å ta imot tilbakemeldinger. Når noe ikke fungerer som det skal ett år, og dere lar lærerne få høre dette (!), så pleier det å bli bedre året etter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hei. marmad08

takker for din info.......men må innrømme at jeg leste 2-3 ganger ditt innlegg fordi jeg har takket ja til y-veien og betalt til og med 2 ukresmatte avgift på 2500 kr i går mmm.......kan du gå litt dypere i måten deres y-veien undervisning foregår? mange takk

Mvh

ame

:confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...