Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave til kjærsten (henne). Trenger tips!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jenta mi har bursdag neste uke, og fyller 22 år! Har vært ilag i 1 år.

 

Hun liker friluftsliv og natur, men jeg føler hun har det meste på den fronten!

Har tenkt og gi henne blomster og sjokolade, og en gave til 500-1000kr i tillegg :)

 

Noen tips? Tar alle tips med stooor takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blomster og sjokolade er kjempeflott, jeg tror de fleste jenter elsker å få blomster! :)

 

I tillegg ønsker jeg meg dab/internett-radio til bursdagen min, kan det være noe? :) Er jo noe som varer som gir mye kos og glede.

 

Ellers kan man ha gavekort på gratis ting også, feks massasje, telt-tur med hjemmelaget middag, etc. Ramme med bilde av deg/dere i, kjøpe vinflaske og nye, fine vinglass feks.

Lenke til kommentar

Hva med en fin klokke? Du sier du har brent deg på smykker/ring før men selv føler jeg at en klokke er litt annerledes. Du sier også at hun er glad i natur og friluftsliv, kanskje lag til et koselig sted i skogen, ta henne med dit og lag en middag inkludert dessert der, og om det er interessant ta med et telt så dere kan overnatte også? :) Andre ting som nok har blitt nevnt er massasje, ramme med bilde av dere i, vin om hun er glad i det.

Lenke til kommentar

Spurte ei venninne for en tid tilbake hva en sikker innertier var for henne.

Hun svarte meg at en bamse med godlukten til typen var kanskje det beste hun kunne få. I tillegg til det vanlige som noen roser og sjokolade.

 

Ellers har man jo kondomeriet som har gaver til henne som kan være ting du og får glede av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...