Gå til innhold

Blir Nexus 4 ny i mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Dette var jo ett rykte som startet på en forumthread på androidcentral. Kunne like så godt starte en tråd her og spå en snapdragon 800 5,5" nexus 5 med 3 GB ram.

De ryktene er GAMLE.

 

Lenke til kommentar

Enda mer melking gitt. Android-sauene står og breker i kor over nye android-produkter som får en oppfølger etter bare noen få måneder.

Hvorfor skal produsenter bare lage en telefon i året? Det kommer jo mye nytt og spennende, må produsentene vente ett år bare fordi noen sier at det er unødvendig? Nei, la de lage nye telefoner når ny hardware kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Enda mer melking gitt. Android-sauene står og breker i kor over nye android-produkter som får en oppfølger etter bare noen få måneder."

 

Ja vi Android-sauene liker å ligge i front. Store skjermer, NFC, og induksjonslading hvor jeg legger fra meg min Nexus 4 sammen med min sønns Nexus på dobbel ladeplate fra Energizer når vi kommer hjem fra jobben.

Lenke til kommentar

Enda mer melking gitt. Android-sauene står og breker i kor over nye android-produkter som får en oppfølger etter bare noen få måneder.

 

Hva er feil med det? Hvorfor er det melking? Du trenger da ikke å kjope ny telefon hver gang det kommer noe bedre?

 

Det er jo flott for de som faktiskt MÅ skaffe seg en ny telefon. Du synes kanske de burde klart seg uten oppgradering fordi du blir sjalu over at du ikke har den beste telefonen lenger?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...