Gå til innhold

Ofte problemer med Samsung Galaxy S 2


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg sliter med mobilen etter den siste oppdateringen. Mobilen kan plutselig bare stoppe å funke.

Som feks at skjermen blir helt svart og bare menyknappene lyser. Da må jeg slå den av på og kan hende at jeg mister 30-40-50 % strøm når dette skjer.

Har ofte fått en melding på at Touchwiz har stoppet å fungere og spør om jeg vil vente eller lukke. Det nytter ikke å vente, så jeg slår bare mobilen av på.

Dette problemer skjer flere ganger daglig!

 

Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket om du får samme problem etter å ha nullstilt telefonen etter oppdateringen?

Edit: var litt sen på avtrekkeren der. Det som kan være lurt å gjøre er som poffer sier, gå til Innstillinger > Sikkerhetskopiering og velg "Nullstill til fabrikkdata", etter at du har tatt backup hvis du vil det (med kies, samsung account + google account og / eller andre programmer)

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Har du sjekket om du får samme problem etter å ha nullstilt telefonen etter oppdateringen?

 

Jeg har aldri prøvd å nullstillt telefonen og vet heller ikke hvordan jeg gjør det, ettersom jeg aldri har prøvd. Blir så mye arbeid som må gjøres da, alt går jo tapt av kontakter, bilder videor, apper osv.. vil helt unngå det!

Lenke til kommentar

Tror ikke du finner noen snarvei rundt dette.. Uansett, kontakter - sync mot google konto, de blir ikke borte. Alternativt så kan du "kopiere" disse til simkort. Har aldri mistet bilder eller video'er etter å ha gjenopprettet til fabrikk instillinger, men man vet jo aldri så det er nok best å ta en back up. Alt av apper blir borte, men du finner alle (etter gjenopprettingen) ved å gå inn på play butikk - mine apper - last dem ned på nytt (trenger ikke å betal for de du har kjøpt tidligere) forutsetter at du logger på med samme google bruker som du evnt kjøpte appene fra.

Endret av poffer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hadde noe lignende så jeg ringte kudestøtte. de sa at det kunne komme av at man har mistet den eller vert for brutal med den. jeg fikk dekket en ny s2 og den fikk ikke problemet heldigvis.

 

Jeg har ikke vært brutal mot den. Selvsagt har jeg mistet den som alle andre, men det er lenge siden at jeg har mistet den og fikk et lite hakk oppe i venstre hjørne.

Nå har jeg nullstillt mobilen og den er vell kanskje blitt litt bedre. Den klikker ikke like mye lenger, har bare gjort det 1 gang på 2 uker kanskje.

 

Men derimot når jeg gjorde dette, så fikk jeg den gamle Android versjonen 4.1.2. Når jeg skal prøve å oppdatere til den nye, så kommer det bare fram at de nyeste oppdateringene har allerede blitt oppdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...